Klokka er 10 over 10..

Dollface

Forumet er livet
VIP
og jeg har allerede satt over en vask, pakket klær til Tobias siden vi reiser i morgen rett etter jobb, spist frokost, levert han i barnehagen...

OG..
Gått tuuuur!! [:D]

Så nå skal jeg sprette i dusjen og håpe på at godværet og godformen holder seg resten av dagen [8D]

[:D]wow.....

ORIGINAL: Tammis

Flinka.

(Jeg har kjørt ungene i bhg, satt på oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel. Skal snart ta resten av huset.. snart...)

Det er mer enn jeg skal iallefall [8D]
Skal bare henge opp klesvaska, sette på oppvaskmaskin, jobbe med en skoleoppgave og så på jobb.. Resten av husarbeidet får gubben ta seg av [:D]

ORIGINAL: Dollface

og jeg har allerede satt over en vask, pakket klær til Tobias siden vi reiser i morgen rett etter jobb, spist frokost, levert han i barnehagen...

OG..
Gått tuuuur!! [:D]

Så nå skal jeg sprette i dusjen og håpe på at godværet og godformen holder seg resten av dagen [8D]

Så flink du er![:)] Jeg skal straks vaske leiligheta.. Åsså skal jeg ta med meg snuppisen min ut på trilletur![:)] Er sykemeldt i en mnd.. Så må ha noe å finne på![8D]

ORIGINAL: BaileysTøsa

[:D]wow.....

ja wow.. enda ikke skikkelig kledd og nettopp fått guttungen til å sove litt.. Så nå skal jeg stelle meg , har litt unnskyldning i og med at jeg nesten ikke greier gå lenger da [:D]

Back
Topp