klokka 6..

*lavendelfrøken*

Glad i forumet
syns Annabelle var en veldig fin tid å stå opp i dag[X(] Prøvde å få henne til å sove lbare liiitt til men hun lå å sprella og gurgla og smilte.. Vi pleier egentlig å ligge å dra oss til halv ti vi, så jeg er litt bortskjemt da[8D]
Når pleier dere å stå opp?

her våkner Frøya Mailèn alt mellom 9 til 11 men jeg må opp klokken 6 med Sebastian!! TRØTT.COM

Her pleier vi å stå opp i 7-8 tiden, helst klokka 8[8D] Men i dag ville mini opp kvart på 7[&o] Mor er trøtt ja!!

Lillemann er våken oppe å spiser i 7-tida som regel. Men da legger han seg og sover igjen med en gang.

Storesøster derimot, hun har alltid vært en morgenfugl [:)] Frem til hun var ca 1,5 år stod hun opp 5-5.30 [:o] Nå sover hun heldigvis til rundt 6.30 [:)]

Rundt 12 sånn ca[8D] Men jeg må jo opp med storesøstra i 7 tiden for å få henne på skolen.

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Pleier å stå opp alt mellom 7 og 8 [:)]

Vi også... Og noooen ganger er jeg så heldig at hun er fornøyd med smokken til halv ni [8D][:D]

Blir storsett mellom 7 og 8 her også, men da har han sovet non-stop i 12 timer, så om  mor er trøtt da, er det bare hennes egen skyld [8D]

Vi er oppe kl 01, 03, 05 og er supervåken kl 0630.

I say no more...

ORIGINAL: Kleo79

Vi er oppe kl 01, 03, 05 og er supervåken kl 0630.

I say no more...

Ja jeg har vel egentlig ingen grunn til å klage!
Men når man er  bortskjemt er klokka seks tidlig[8D]
Håper jenta di sover hele natten snart[:)]

Det er sånn passe tid.. klokka seks er ikke jeg levende[8D]

ORIGINAL: aangels

Mat mellom 6 og 8 om morgenen, også tar jeg henne inn i senga sammen med meg, og da såver vi til i 10-11 tiden.

Pleier å  være samme her. men det som er så dumt er at man får så lite ut av dagen når man står opp så sent.[X(]

ORIGINAL: lillemille88*

Det er sånn passe tid.. klokka seks er ikke jeg levende[8D]

Det spørs jo litt på når de legger seg, og ikke minst når du selv legger deg...

Jeg må legge med på samme tid som gullet hvis jeg skal ha håp om søvn. Hvis man legger seg sent, så blir jo kl 06 tidlig...

ORIGINAL: ilabom

Blir storsett mellom 7 og 8 her også, men da har han sovet non-stop i 12 timer, så om  mor er trøtt da, er det bare hennes egen skyld [8D]

ja DA er det din egen feil hehe[8D]

Vi står opp mellom 8.30 og 9.30. Men i dag sov vi til 10.30- Herlig!! Var våken et par timer på morgenen da, for da ville han bare ligge og skravle med mammaen sin 

Her sovner begge barna rundt 8, og hun størtste våkner aldri før ni, mens minsten ligger å drar seg til rundt 10-11[8D]

Står jeg opp før 10, så er det for å få litt alenetid. Mini her kan sove til 11-12 om hun får ligge ved siden av mammalukten [:)] Men synes egentlig det er deilig å komme seg opp i 8-tiden, da sover hun videre etter et måltid, og jeg får gjort litt husarbeid [:)]

Han sover fra kl 19 om kvelden til kl 6. Da får han mat og så får han komme opp i sengen med meg[:)] Sover gjerne til kl 9.30[:D]

Back
Topp