Klokka 12..

Er ikkje så mange minuttene til no [:)]

nå Fruluna. var det noe spennende i posten da??[8D]

Er det noe spennende i posten da eller?

Bohus reklame, sunkost reklame, brev fra Nordea, og en pakkehenvisning på dvd brenne plater.. [:(]

Venter på tummytub og babybjørn jeg ser dere [:)]

åå.. så kult at du skal ha tummytub da!![:D]
hva får du fra babybjørn da?

ORIGINAL: monicola
ber posten kjappe seg ... ingen messer med tummt tub'n altså .... [:@]

Nei fader heller.. Grr.. [:@]

Babybjørn sele.. Har kjøpt på Finn.no så det blir spennende å se hvordan den ser ut..
Med flaksen min er den vel helt herpa.. Ha ha..

får da ikke håpe det!!
krysser fingrer for at Frulunas babybjørnsele er SUPER!!

Neida tror ikke det.. Hun jeg har kjøpt den av hadde kjøpt den altfor sent til gutten sin, så hun hadde fått brukt den i tre mnd.. Skulle ha 200 kroner for den [:)]
Var rød og sort tror jeg.. Håper at den er fin da.. [:D]

Ellers skal hun få den i retur!!! [:@]

ORIGINAL: monicola

ORIGINAL: fruluna

Neida tror ikke det.. Hun jeg har kjøpt den av hadde kjøpt den altfor sent til gutten sin, så hun hadde fått brukt den i tre mnd.. Skulle ha 200 kroner for den [:)]
Var rød og sort tror jeg.. Håper at den er fin da.. [:D]

Ellers skal hun få den i retur!!! [:@]

da er det active modellen da ... den har vi -.... kjempefine de

vi også. den er råfin den.. og så godt støtte i ryggen.. selvom jeg bare har båret dokka til Martine i den da[8|]
Jonas er for liten, han sklir jo nesten ut av hullene som føtterne skal være i..

Ha ha ikke bare jeg som er gal.. Som dura rundt på kvelden her for å prøve den nye vogna.. med kosehund oppi!! [:D]

Nå prøver forresten den samme hunden den nye voksiposen!! Kjekt å ha en man kan teste på!!

Bestillte på lørdag.. Forventer litt effektivitet, så jeg innbilte meg den kom i dag.. [;)]

ORIGINAL: EmmaT

Post er gøy. Fikk Det Nye bladet mitt idag [:)]

Fikk og pakke i posten idag, men tror du pokker ikke mamma hadde pakka den opp når jeg kom hjem. Hu må bare SNOKE i alt !!! Blir så forbanna [:@] MIN post.

Pakker hun opp posten din?? Da hadde jeg tilta altså!! [:@]

post er gøy ja![:D]venter spent på bildene jeg har sendt til fremkalling[:)]...men du Emma T,mamma skal jo ikke snoke i posten din da....hadde blitt forbanna jeg å,,,grrrr[:@][:D]

Ha ha ikke bare jeg som er gal.. Som dura rundt på kvelden her for å prøve den nye vogna.. med kosehund oppi!! [:D]

Nå prøver forresten den samme hunden den nye voksiposen!! Kjekt å ha en man kan teste på!!

hehe.. godt å høre at det ikke er bare meg som utsetter dukker og kosebamser for testing[:D]
jeg og typen var ute å trillet vogna før vi fikk Jonas.. da hadde vi vokiposen i, og oppi den nå Martines babyborn..
tummytubben måtte også til persj og der testa jenta mi selv sin dukke..

Post er gøy. Fikk Det Nye bladet mitt idag [:)]

Fikk og pakke i posten idag, men tror du pokker ikke mamma hadde pakka den opp når jeg kom hjem. Hu må bare SNOKE i alt !!! Blir så forbanna [:@] MIN post.

Pakker hun opp posten din?? Da hadde jeg tilta altså!! [:@]

Ja ble jo forbanna. Hun kan fint lukke opp lønningsposen min og [:@] Forveden til de grader !

hadde gitt henne en liten smekk på labbene jeg[:@]

åå, så flott da!!
blir kjekt å få noe helt eget[8D]

får bare håpe mamman din ikke kommer dit å sniker i posten din da[&:]

Back
Topp