Klitoris

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
På fødselen så kløp jordmor klitros så sinnsykt hardt, at det er helt sinnsykt! Og etter det har det vært ømt og hardt der nede. Nå i det siste har det klødd, vært ømt og kommet sånn hvit ting ut derfra. Hva er det? Jeg har ikke noe sopp i skjeden, så kan jo ikke være det heller?

På fødselen så kløp jordmor klitros så sinnsykt hardt, at det er helt sinnsykt! Og etter det har det vært ømt og hardt der nede. Nå i det siste har det klødd, vært ømt og kommet sånn hvit ting ut derfra. Hva er det? Jeg har ikke noe sopp i skjeden, så kan jo ikke være det heller?

Hvorfor i alle verdens dager gjorde hun det ? :O

Kan det være talg?

Det lurer jeg også på :o Ingen som kløp meg der :p Men fikk en finger i rompehullet et par ganger under sying :o

Her hadde jeg sykt vondt der leeenge etter fødselen, men har endelig gitt seg (5 uker i dag). Vet ikke hvorfor, men tror det kan ha vært presset fra fødselen. Om du ikke blir bedre ville jeg tatt det opp på 6 uker kontrollen eller bestilt time hos legen.

Kan det være talg?
Hæ? Hvorfor gjorde hun det? :eek:
Det lurer jeg også på :eek: Ingen som kløp meg der :p Men fikk en finger i rompehullet et par ganger under sying :eek:
Haha, jeg aaaaner ikke! Men hun holdt et godt grep hele tiden i det området. Var helt sinnsykt vondt. Og i tiden etter har jeg hatt tidvis veldig vondt, som om det plutselig blir dratt eller hardt der nede haha. Turte liksom ikke å spørre om det midt oppi alt.

Kan det være talg?
Glemte å svare på det andre spørsmålet. Jeg har tenkt på det, men det er jo så sykt mye noen ganger. Også klør det helt villt der når det er som verst, og da veit jeg at når jeg går på do og skraper med negelen(ja, sorry, men det går ikke bort med bare papir...) så er det helt hvitt overalt.

Det skal jo ikke være SÅ ille? Hvordan behandler jeg det evt hvis det er der da?

Glemte å svare på det andre spørsmålet. Jeg har tenkt på det, men det er jo så sykt mye noen ganger. Også klør det helt villt der når det er som verst, og da veit jeg at når jeg går på do og skraper med negelen(ja, sorry, men det går ikke bort med bare papir...) så er det helt hvitt overalt.

Det skal jo ikke være SÅ ille? Hvordan behandler jeg det evt hvis det er der da?

Høres ut som denna jordmora var i overkant glad i å påføre smerte :p jeg hadde blitt litt satt ut om hun hadde styra mye i det området under fødsel ? :p

Men i forhold til om det er talg eller hva det er så har jeg desverre ikke kompetanse til å svare deg, men vi har jo en del talgkjertler der så vidt jeg vet. Jeg hadde nok hørt med legen tror jeg, dersom det klør og er ubehagelig så tyder det jo på at noe er "galt" der nede. Kanskje du får noe å smøre på eller noe sånt:)

Hun gjorde det kanskje for å unngå revning fremover? Nei Guri, må jo ha vært en grunn for det☺️ Ville tatt en tur til legen, så får du nok vite hva det er!

Tror jeg hadde gitt jordmor en fot I fjeset om hun hadde klipet meg. Har aldri hørt om det, kunne vært interessant å hørt hvorfor hun gjorde det. Men ja dra til lege å sjekk hva det er, høres ikke bra ut.

Har seksukerskontroll på onsdag, så da skal jeg spørre hva det er og hvorfor hun gjorde det. Trodde det var helt normalt, jeg.. haha

Har seksukerskontroll på onsdag, så da skal jeg spørre hva det er og hvorfor hun gjorde det. Trodde det var helt normalt, jeg.. haha
Jeg kan ikke huske at jordmor var i nærheten der på meg. Annet enn at hun la inn urinkateter på slutten når jeg ikke klarte og bevege meg til toalettet selv pga smerter..

Jeg har født 5 barn, og ingen har våre borti der på meg noen sinne.
Lurer fælt på hva grunnen til det var :o

Var hos legen idag, og grunnen til at alt er så merkelig rundt "der oppe", kan være en soppinfeksjon som har sterkere utbrudd akkurat der. Men hvorfor hun kløp akkurat der har jeg ikke så godt svar på. Jeg sydde to pyntesting rett under da, så kan være at hun "holdt igjen" eller noe? Jeg aner ikke..

Sniker fra september, men jeg var også sinnsykt øm der etter første fødsel for 3,5 år siden:) var øm i nesten 3 mnd etterpå... kan godt hende at jordmor var litt for hardhendt da hun holdt imot, glad jeg slapp det denne gangen! :)

Back
Topp