Kliss-klass!!

Appelsinpiken83

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Opptil flere ganger hver natt så er mister fulstendig tisset ut. Alt er vått...! Jeg skjønner ikke hvorfor ikke bleia klarer og absorbere alt. Er så lei av å måtte stå opp og skifte pysj og laken.
Flere som "sliter" med det samme? Og hvilket bleiemerke bruker dere? Her bruker vi Libero, nr 4. Og i følge antall kg så skal den passe perfekt:)

Ikke stol på kiloanvisningene. De er bare veiledende. Her tisset han seg ut hver natt, men problemet forsvant da vi byttet til str 5 om natta. Bruker Pampers baby dry, og det er den beste nattbleia! Suger til seg enormt mye! :)

Takk!Da skal jeg kjøpe en pakke og prøve:)
Libero nr 4 går fra 7-14kg og snupp veier 7.5...skulle da tro at den skulle holde??!?
Merkelig...

Prøv pampers baby dry, en kjempegod nattbleie!!

Vi sverger også til Pampers Baby dry, str 4 :)

Vi bruker tøybleier (lommebleier). Det er så kjekt emoticon Fyller disse etter behov, dvs si flere innlegg om natta nå som vi ennå har flere måltider per natt. 

Ellers har jeg god erfaring med de aller billigste bleiene på markedet(?), Coop sine til 29.90 (19.90 hvis du har Coop-kort). Disse er mer miljøvennlig enn mange andre (de er miljømerket) og vi brukte de på natten en stund før bleiebeholdningen ble komplett.
Lille hadde den på fra 19-07 uten lekkasje (da var den diger da!, hehe).

Æsj, var på butikken i dag og Pampers Baby Dry er utgående!Selvfølgelig! Så dere bør hamstre hvis dere får tak i ;)  Kjøpte en annen Pampers da, skader ikke å prøve:)

Madinka, det hørtes kjekt ut!Turte aldri å kaste med med på tøybleiekarusellen ;)

Det er aldri for sent å begynne! ;-D

Mye bra på bruktmarkedet, og mange rimelige testpakker her og der.

Appelsinpiken skrev:
Æsj, var på butikken i dag og Pampers Baby Dry er utgående!Selvfølgelig! Så dere bør hamstre hvis dere får tak i ;)  Kjøpte en annen Pampers da, skader ikke å prøve:)

Madinka, det hørtes kjekt ut!Turte aldri å kaste med med på tøybleiekarusellen ;)

Utgående?? Hvorfor står det ikke noe om det på nettsidene til Pampers? Ææææsj, da blir jeg sur, det er nemlig den beste bleia!

Lykkeliky skrev:

Appelsinpiken skrev:

Utgående?? Hvorfor står det ikke noe om det på nettsidene til Pampers? Ææææsj, da blir jeg sur, det er nemlig den beste bleia!

Enig!!!!

Jeg spurte butikksjefen om han kunne bestille til meg siden det ikke var i hylla og da sa han at den var utgående, han gikk til og med og sjekket. Men det kan jo hende det er den enkelt pakka siden den også selges i esker. Ikke vet jeg. Jeg var på Rema 1000 i dag og der hadde de:) Så nå er snupp lagt med "superbleia", er spent på om det blir en tørr natt ;)

På Meny er den ikke lenger i "må - ha" sortimentet, men her tok de det inn fordi jeg ville ha de :) Den forsvinner altså ikke fra Pampers sitt sortiment, men det er nok ikke alle butikker som kommer til å ha den :)

Jeg SVERGER til Pampers! :):) Prøvde Libero, men syntes bleia ble stein hard og føltes ikke "tørr" slik Pampers gjør.

Nå har lillestoremann her tisset seg ut to netter på rad. Med Pampers str 5!!!! Men jeg har funnet ut at på gutter bør man feste bleia slik at fronten kommer høyere opp enn bakparten. Gutter tisser mest foran, mens hos jentene fordeler urinen seg i hele bleia.

Back
Topp