klipping av negler

Happy Feet

Elsker forumet
Hva bruker dere???

Her er det negleklipper, men tror jeg må finne en annen måte, klippet litt av tuppen på fingen hennes stakkars... Utrolig nok gren hun ikke, men det var utrolig fælt. Følte meg som en ubrukelig mamma da ja.. blir lei meg bare jeg ser på fingen hennes..[&o][:o][:(]

jeg har en sånn som er beregnet på babyer, det er det verste.. stakkars lille gullet mitt..

sambo har klippet litt i en finger han og.....bruker klipper vi og

Huff stakar lille, ikke så lett med de små fingrene da[:)]
Jeg har kjøpt neglesaks på apoteket og fornøyd med den[:)]

ORIGINAL: Mowa

Huff ja det der har jeg også vert borti. Fikk så vondt inni meg at jeg grein av hele greia. Jeg har nå kjøpt ny negleklipper. En som er beregnet på babyer. Det en super, det følgte med saks og neglefiler også i pakken. Fant det på Ringo

Det har vi også....men jeg bruker mest en sånn liten annen saks jeg...klipper litt på siden, og river resten...funker fint det..men må gjøre det mens hun sover da[:D]

ORIGINAL: Happy Feet

jeg har en sånn som er beregnet på babyer, det er det verste.. stakkars lille gullet mitt..

Du kan jo prøve med fil da...men det tar sikkert litt tid og bli ferdig.
Men du slipper og klippe i fingrene i allefall[:D][:D]

He he.. ja.. måtte sittet hele natten da.. hihi[:D][:D]

HEHEHE....ja det er en ganske stor sjangs for det ja[:D][:D]

Det verste er at jeg er dum nok til å prøve det også...[8D] Kanskje jeg kjøper en neglefil på mandag.. hehehe[8D]

Det verste er at jeg er dum nok til å prøve det også...[8D] Kanskje jeg kjøper en neglefil på mandag.. hehehe[8D]

Ja man gjør jo alt for ikke og skade barna sine da vettu. [;)] hehe. send henne på manikyr du, det blir proft[:D]

Da ville de nok sett rart på meg...hihi..

Ja man gjør jo alt for ikke og skade barna sine da vettu. [;)] hehe. send henne på manikyr du, det blir proft[:D]

Da ville de nok sett rart på meg...hihi..

Tidlig krøkes vettu

jeg får ta en sammen med henne.. hehehe... lurer på hvor mye det koster for spedbarn.. [8D]

[8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: MicroMe86

jeg river eller biter de jeg.

jonas har dessverre sånne gumminegler som ikke kan rives, men jeg har en kjempefin neglsaks som jeg fikk av mamma. den kjøpte hun når jeg var baby så den er jo selvsagt rosa *fnis* men den er helt "rund" på tuppen så det er nesten helt umulig å få klipt i huden med den. bruker den til å lage "hakk" i neglen hans og river resten. jeg må jo holde dem kort-kort-korte pga eksemen... ellers river han seg bare til blods med en gang.....

Gjør sånn som Kathleen jeg også, lager et lite hakk i de med saks også river jeg de av. Funker veldig greit[:)]

Jeg har også en egen baby saks. Den er egentlig veldig god.
Det er helt utrolig hvor for de små neglene vokser. Syns jeg klipper de så ofte. Må også klippe de kort fordi han kløner seg til blods [:(]

Jeg bitter di jeg... tør ikke bruke saks

ORIGINAL: MicroMe86

jeg river eller biter de jeg.

Back
Topp