klippet under fødseln??

peggy

Gift med forumet
jeg ble klippet.. lurer fæly på om de er flere som kjenner de ennå?? er litt øm og sår , og de å ha sex er gjo direkte vondt.. ganske forttvilende..
noen gode råd?? når gav de seg hos dere ??

Kjenner det ja[:@] vondt er det til tider,men blir bedre for hver uke så jeg ser ett lys i tunnelen[:)]

Jeg og ble klipt. Synes det er rart og ømt der enda. Men det blir bedre og bedre hele tiden!
Sex frister ikke.... har ikke turt... så har ingen tips annet enn glidemiddel eller olje kanskje?

jeg også ble klippet..!men har ingen problemer med d nå...vi har hatt sex en del ganger å det er først nå d ikke gjør så vont...!i starten gjorde det KJEMPE vont...var nesten på gråten jeg da...

mitt tips er også å bruke glidemiddel eller olje..

jeg ble klipt... har ikke noe vondt... gjorde vondt de føste gangene jeg hadde sex men ikke nå lenger... håper d kommer seg, d blir nok bedre etterhvert[;)] har du vært på seksukers kontroll og sjekket sting og sånt??

j ajeg har vært på 6 ukers kontrollen hos en gynekolog, han sa de så helt normalt ut og at de hadde grodd fint..

håper de gir seg snart.. ikkeno gøy..
men har dere vært ute for at dere blødde litt etterpå dere ghadde sex??
de gjorde jeg sist gang vi hadde sex.. hmm men de gav seg fort, og de var bare litt rødlig utflod..

hmm ikke bare bare å skulle gjennoppta sexlivet nei.. problemet er gjo at gjeg har såå lyst.. men er livredd for at de sakl gjøre like vondt igjenn..
brukt glidemiddel også..

Back
Topp