Klipper håret på barn..

Beate1

Elsker forumet
er det noen her som har hvert hos frisøren med de aller minste?

tenkte skulle få klippe leo før navnefesten..

er det lurt?

Om det er lurt kommer jo ann på om han har så langt hår at det behøvs. Her klippa jeg selv rundt ørene og i bakhode til 17 mai! Ble jo ikke perfekt, men ikke F om jeg betaler 250 kroner for litt stussing av nakkehår!!

vi klipte han med klippemarskin siste men siden det nærmere seg navnefesteb synes han burde beholder litt av lengden sin når man tar bilde av han. skal tar å høre rundt på frisørsalongene her i byen. så har jo han arvet håret fra oss.. tykk hår.. :)

Jeg vurderer også å få klipt gutten vår, for panneluggen begynner å komme i veien for han, den kiler han på nesa innimellom :-P 
MEN, han har så nydelige korktrekkere i nakken at dem vil jeg ikke ta ennå :-D

Men om jeg burde dra til frisøren eller gjøre det selv vet jeg ikke. Av den grunn at jeg er ekstremt klønete og jeg vil ikke skade han :-(

Jeg klipper selv, men jeg er frisør da :-)

lille juvel skrev:
Manhattan skrev:
Jeg klipper selv, men jeg er frisør da :-)

he he, da kommer jeg og lille til deg vi da, når det er på tide.. :) På tide har det kanskje vært en stund, men han er så søt med de lokkene, så jeg har ikke hjerte til å ta han med til frisøren enda...

. :-):-):-)

Her har hun begynt å få ganske mye hår, men ikke så langt i luggen enda, at det plager henne. Hun skal få ha håret sitt en goood stund til. Fine babyhåret:)

Når den tid kommer, til at vi må klippe, skal det gjøres hos frisør:) Jeg tør rett og slett ikke bruke saks med henne i nærheten, hun er så rask, og sitter aldri i ro.

i morgen har leo fått time hos frisøren :) veldig spent ja

Back
Topp