Klipper dere plenen?

Krølla82

Forumet er livet
Klipper dere plenen eller er det en oppgave dere overlater til mannen nå som dere er gravide?

Det er mannens oppgave, men nå som han er i Nordsjøen så har jeg klippet den en gang, med påfølgende storkjefting av mamma[8|] Fikk streng beskjed om at jeg skulle ringe henne neste gang plenen skulle klippes!

ja jeg er jo alene og har ikke noe valg...

Jeg klippet plene en gang men det var fordi samboeren hadde ødelagt rygg,men ellers så er det han som gjør det[:)].

mannen har alltid hatt den oppgaven, men gjør det innimellom, og ser ikke noe hindring å klippe plenen selv om man er gravid..
men kantklipperen er liksom min oppgave.. og det gjør jeg nok til jeg føder...!![:D]

Jenter, vi er ikke syke fordi om vi er gravide [:)] Det går bra å klippe plenen!

ORIGINAL: LS my

Jenter, vi er ikke syke fordi om vi er gravide [:)] Det går bra å klippe plenen!

Akkurat samme sier jeg også...men at det er tungt å klippe gress er det ingen tvil om. Jeg sitter her nå rød i trynet som en hummer...hehe...men det er like mye pga varmen da som pga at det er slitsomt. Klippa jo midt i solsteika...[8D] Godt med kaldt vann ja.[:D]

Her er det mannen som gjør det. Han elsker å klippe plenen, så han gjødsla den tidligere i sommer. Må si han har tatt på seg litt av en jobb, for ohoi, som den plena vokser!! Etter hvert skal det skaffes kantklipper også, og det mente han at jeg skulle gjøre :-)

Vi har sitteklipper så jeg kunne sikkert gjort det men jeg synes den er skummel å kjøre[&:]

Her sitter jeg, et bymenneske - uten plen og hage - og trodde at du mente noe helt annet enn å faktisk klippe plenen......fniiiis[:D]

På tide å få luftet hodet [:D]

Nå ja.. I mitt tilfelle så sliter jeg med en dårlig rygg da!

Det er sambo som gjør om jeg er gravid eller ikke[:)] Men selvfølgelig hadde jeg gjort det om han var borte! Blir man sliten er det bare å ta litt og litt[:)] 

Det er mannen sin oppgave og kommer alltid til og vere det[:)]
Vi har hver vores ting som vi tar selv og andre deler vi på[:)]

Her kommer nabogutten titt og ofte for å klippe plenen, han synes bare det er stas å få kjøre gressklippertraktor [:)] Vi har gedigen hage og plen så jeg er glad jeg slipper...

Ja, har klipt plenen flere ganger allerede jeg[:)] Er litt stas når vi endelig har kjøpt eget hus med hage[;)] blir sikkert snart lei[8D][8D] synes ikke det er noe tungt å klippe plenen, men kommer jo an på om man har bakker i hagen, og hvordan formen er selvfølgelig[:)]

her har vi bare 3 små plen flekker så shetlandsponnien får ta seg av plenklippinga her[:D] ser ikke vits i å kjøpe plenklipper for så lite. men jeg klipper plenene hos mamma og pappa i blant, går greit med sånn klipper med motor som går selv.

Det tar gubben seg av. Ikke det at jeg mener at det er hans jobb, det er bare blitt sånn...

Jeg liker å klippe plen jeg:) men samboeren tar seg av det når jeg er gravid for jeg får så innmari med kynnere som er smertefulle, så derfor prøver jeg å unngå det.
Så når ungen er ut så klipper jeg gladelig plenen[:)].

Back
Topp