Klippe negler

Abcdefg000

♡2014♡2023♡
Junibollene 2023
Når begynte dere å klippe neglene til babyen?

Jeg river/biter dem av, men merker at de har begynt å bli harderere. Babyen er 3 mnd og en uke.
 
Fra nyfødt. Bruker sånn saks som kom i det ene settet vi kjøpte, føles tryggere ut enn sånn miniversjon av den til voksne.
 
Vi har klipt fra baby var nyfødt. Gikk over til liten saks etter at vi kuttet litt av huden (ble noen dråper blod dessverre) med vanlig negleklipper som var ment for baby. Mye enklere å håndtere saks.
 
Fra nyfødt her også, riving var bare stress.. Jeg bruker også neglebåndsaks som nevnt over her:)
 
Fra ca. 2 mnd, jeg fikk aldri noe dreisen på riving, så da klyping og kloring begynte for alvor måtte jeg finne på noe :hilarious: Kjøpte en neglesaks til baby på apotek 1 - vanlig størrelse, men med butt tupp.
 
Fra nyfødt. Når de sover først, når de drikker etterhvert, med youtube og overtalelse senere, lol.
 
Fra ca 3 uker da han begynte å klore seg selv i søvne. Rive av synes jeg heller ikke var noe særlig. Bruker babyneglesaks kjøpt på apoteket.
 
Jeg prøvde bite/rive, elektrisk fil, vanlig fil og saks.. men får bare til med negleklipper i babystørrelse :) veeeldig forsiktig!
 
Har klippet med vanlig neglesaks fra fødsel av
 
Back
Topp