Klippe negler

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Hva gjør dere når dere klipper negler? All stell og klipping av negler er vanskelig om dagen.. Når han var yngre gjorde jeg det når han sov oppå meg., det skjer ikke lenger..

Har aldri kunne rørt henne når hun sov. Da hun var baby var det vanskelig for hun hadde ukontrollerte bevegelser og likte ikke å bli holdt fast, nå ber jeg henne sitte i ro så det går fint.

Har blitt helt håpløst her nå... Blir med en av gangen. :p

Mannen gjør det. Haha. Aner ikke hvordan han gjør det. Det er hans ansvarsområde så jeg pleier ikke bry meg med det;)

Klipper med barneneglesaks mens hun sitter på stellebordet. Går veldig fint. Hun bryr seg ikke:p

Håpløst her også, iallefall på tærne! Da bare sparker han og blir helt vill. Så får tatt sånn en eller to om gangen :p hendene går faktisk greit - om han er i det rette hjørnet!

Han sitter på fanget også ser han på noko han likar på tv - noko med sang osv. Så gjer eg det så fort eg kan - han blir veeeeldig utolmodig om han skjønnar kva eg gjer. Fingrene er enklast, føttene er eit helvete uansett. Kan så vidt ta i dei før han ristar :P

Ikke noe problem som regel. Sitter på fanget mitt mens jeg gjør det.

Jeg gjør det mens hun sitter på fanget. Med klipper, ikke saks. Hun protester ikke, hun er fascinert over klipperen:)

En ting som alltid har gått fint her faktisk ;) har aldri kunne klippe neglene han da han sov, han sitter på fanget og sitter i ro til vi er ferdige :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Setter på reklame på tv-en, da får jeg ca. 5min til å ta alt.. er jeg ikke ferdig, er det bare å finne en ny reklame:p

Ikke noe problem :) han sitter på stellebordet eller fanget mitt når jeg klipper de..

Har det samme problemet. Ender ofte med at han sitter på fanget og ser på tv. Minner meg på at jeg bare tok den ene hånda sist, må få tatt den andre i morgen tidlig :s

Klipper de etter han har bada. Har stort sett gått greit, men nå begynner han å stritte litt i mot. Sist var et ammeinnlegg redningen -ga han det i den ene hånda slik at han var opptatt med det mens jeg klippet neglene på den andre :p

Den klippingen begynner å bli en utfordring ja.. var så lett før, da var der bare å gjøre det da hun sov :P

Nå ligger hun i sofaen og holder på med en morsom leke eller noe... men ser jeg må finne en enda bedre løsning :P Må klippe i løpet av helga - joy :P ;)

Back
Topp