Klippe neglene til babyen?

Molsy

Forumet er livet
Noen som vet hva som skal gjøres med neglene til babyer. Ben kløner seg opp så masse så jeg må få kortet ned neglene hans. 

Jeg klipper de med en liten neglesaks (fulgte med en saks i en babypakke eg kjøpte på apoteket) Har allerede klipt dei en 6-7 ganger, og han ligger så fint i ro og venter mens eg gjør det[:)]

Oki. visste ikke om man skulle klippe eller rive eller hva. Så langt har jeg revet av de med sprekker.

ORIGINAL: Molsy

Oki. visste ikke om man skulle klippe eller rive eller hva. Så langt har jeg revet av de med sprekker.

jeg har klippet de på Maja et par ganger, med en liten babysaks.[:)] Jeg har hørt at det ikke er så lurt å rive de av, fordi baby negler er så myke at de kan rives av for mye... 

Jeg biter de når jeg ammer ida. neglene blir ikke så skarpe da som når man klipper de.. [:)]

Baby negler skal ikke rives fordi de kan rives skeivt og dermed gi de små problemer seinere... med neglerot betennelse osv.

Hei. jeg skulle klippe joachim i dag og han dro til seg fingen [:(] klarte då å klippe av masse hud, så no blør han som en gris[:(] er nok en lang stund til jeg gjør det igjend

ORIGINAL: jen85i

Hei. jeg skulle klippe joachim i dag og han dro til seg fingen [:(] klarte då å klippe av masse hud, så no blør han som en gris[:(] er nok en lang stund til jeg gjør det igjend

Huff... kan tenke meg det setter en støkk ja.[&:]

ORIGINAL: Mamman til my!

Noen som vet hva som skal gjøres med neglene til babyer. Ben kløner seg opp så masse så jeg må få kortet ned neglene hans. 

De sa på sykhuset at vi ikke skulle gjøre noe med neglene, for de er så myke at de knekker av av seg selv. Men Mina klorer seg så fælt i ansiktet!! Så igår kapitulerte jeg, og tok fram babysaksen.. [;)]
har ett par tynne votter som æ ska ha på mariell hvis d bli gæli æ. dem brukt sambo når han va baby.. hehe

Aida hadde kjempe store negler når hun ble født så vi måtte klippe dagen etterpå, jeg er redd så pappa gjør det. Til nå så har vi klippet minst 3 ganger og vi har en liten neglesaks og det går bra. Klipper mens jeg gir henne mat så hun ligger rolig.

ORIGINAL: Mamman til my!

De sa på sykhuset at vi ikke skulle gjøre noe med neglene, for de er så myke at de knekker av av seg selv. Men Mina klorer seg så fælt i ansiktet!! Så igår kapitulerte jeg, og tok fram babysaksen.. [;)]

Ja det var det de sa til meg også. Men nå måtte neglene til pers for han klønte seg jo sånn.

ORIGINAL: xcrazyx

problemet her er ikke at hun klorer seg selv, er heller d at hun klorer meg!!!
Setter neglene godt inn i skuldra på meg og kliper til...AUUUU!!![:(]
signerer denne æ.

Back
Topp