Klippe meg eller spare til langt? =)

Babyfacepsycho

Glad i forumet
Altså, klippe meg skal jeg uansett for trenger og ta hvertfall toppene, men er så i tvil om jeg skal klippe meg sånn som i fjor sommer eller om jeg skal spare til langt igjen.

Ikke beste bildene da, har ikke så mange bilder av meg selv, siden det er jeg som er fotografen i familien. Så dere får se så godt dere kan de bildene jeg har, så håper jeg dere kan hjelpe. [:)]
Får gjerne vise bilde av forslag. Fargen blir vel mørkbrun uansett. (tror jeg, men kan jo fort ombestemme meg. Haha. [:)])

Tillegg: Jeg har ganske tykt hår, med endel fall på, (ser det litt på det bildet med langt hår, når jeg har kort hår så er jeg avhengig av rettetanga. [:)]

Ja som sagt, ikke de beste bildene men har dessverre ingen andre. [:)]

Klippe kort...typ lang bob[:D]

Haha, typisk mammabilder, man ser ned på ungen på alle bildene. [:D]

Klarer ikke å uttale meg ut fra de bildene desverre, må jo se hele ansiktet ditt. [:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

ORIGINAL: toneany

Haha, typisk mammabilder, man ser ned på ungen på alle bildene. [:D]

Klarer ikke å uttale meg ut fra de bildene desverre, må jo se hele ansiktet ditt. [:)]

Haha. Ja ikkesant. [:D] Men altså, alle bilder hvor man ser meg bedre er jo så gamle. Blir jo ikke helt rett med bilde fra 5-6 år siden, før jeg fikk barn, ser jo liksom ikke helt lik ut lenger. [8D]

enig[:)]

Hvordan da? Link til forslag på hvordan du mener? [:)]

Back
Topp