Klippe gutt selv med maskin?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Er det mange her som gjør det?

Er så lei av å fly til frisør annenhver mnd med storebror for håret vokser jo så fort[:-] + at det blir jo litt dyrt i lengden og ikke like lett alltid å få tid som passer med skole/jobb og alt annet så vurderer å kjøpe klippemaskin selv og ta på han[:D] kommer jo en lillebror til så kan vi bruke den på han når han er gammel nok også[:)]

Er det vanskelig å få det pent?

Prøvde ein gang og då endte han opp heilt skalla.

har gjort det med mini to gangar no og det fungerar kjempe fint!![:)]

ORIGINAL: Niiiitah87

Prøvde ein gang og då endte han opp heilt skalla.

Hehe.. mannen tok det på magnus en gang når han var 2 for han var drit lei at han hadde langt hår med krøller som jeg syns var nydelig[:D] han ble veldig snau, men det var veldig fint da [:D]

Funker som bare det her. Stiller den inn på 4 mm. Gutten blir jo kjempefin[:D]

Gjør det ofte på guttungen-han har så tjukt hår og det vokser fort . Har aldri vært til frisør med han[:)]

Jeg klipper guttene selv med maskin til "vanlig", og så går vi til frisøren ved spesielle anledninger (1-2 ganger i året).. Men bruker klippemaskin, ikke barbermaskin da- vil jo ikke ha de helt skallete [:D] Veldig greit, for du kan jo selv stille inn hvilken lengde du ønsker..

Jeg klipper av og til gutten vår på 5 med maskin. Blir veldig snaut, men han passer det [;)] Det blir ikke så fint når det vokser ut igjen, så må tas ofte! Men det er en del penger spart!

Har klippet gubben med maskin i alle år jeg, går så fint atte[;)]

ORIGINAL: barn2

Funker som bare det her. Stiller den inn på 4 mm. Gutten blir jo kjempefin[:D]

Ja jeg tenkte kjøpe klippemaskin og ikke barbermaskin[8D][:D]

Det koster jo rundt 200,. hver gang så det må bli en del spart da[:)] og han kledde det godt når vi gjorde det når han var liten engang.. Han har veldig tjukt hår og det vokser kjempe fort så vi får bare dra frem maskina ofte, går vel ganske fort [:)]

ja her har vi gjort det siden første klipp, gidder ikke betale 200kr for maskinklipp, når jeg kan gjøre det selv

kjøpte klippemaskin til 350kr for 3 år siden, og den fungerer helt topp. KLipper begge guttene mine og mannen. Vil si jeg har spart inn de 350kr for leeeeenge siden selv om jeg snart må investere i en ny masin. 

Mannen har aldri klippet seg med maskin, så han får gå til frisør om han vil..men hvem vet, kanskje han ombestemmer seg en dag.. er MYE penger spart om alle 3 guttene klippes hjemme.. blir jo spart rundt 600,- hver 3 mnd ca da[:D]

Skal si til manenn at vi skal kjøpe en sånn[:)] hadde mange til ok pris på elkjøp så jeg, rundt 300,-

Har klippet mini flere ganger med maskin, er ikke vanskelig, klipper sambo også. 

Gjort det veldig ofte. Min samboer som gjør det for han har egen erfaring.
Men nå begynner han å bli så stor så vi tar ham helst til frisøren.[;)]

ORIGINAL: Bens mamma

Gjort det veldig ofte. Min samboer som gjør det for han har egen erfaring.
Men nå begynner han å bli så stor så vi tar ham helst til frisøren.[;)]

Hvorfor vil du ikke klippe han selv om han er eldre?

Magnus er jo 7 og jeg syns det hadde vært kjekt å klippe med maskin.. [:D] han klippes veldig kort hos frisøren så syns liksom det er bortkastet når han etter 2 mnd alerede ser ustelt ut på håret liksom[8D]

ORIGINAL: Solaa

Tror det er mange her som ikke helt vet at det er stor forskjell på en klippemaskin og en barbermaskin... [;)]

Jeg tenkte bruke klippemaskin og ikke barbermaskin hvertfall[8D] bare skrev det om det var det du tenkte på?[8D]

Back
Topp