Klippe av lapper i babyklær? Hva synes dere?

Lysets Måne

Glad i forumet
Vi har kjøpt en MASSE nytt babytøy til mini... Prislappene er klippet av, men jeg hadde tenkt til å la lappen med størrelse være på. Det er jo litt praktisk... Samtidig tenker jeg på den følsomme babyhuden, som kan reagere på lappene bak i nakken. Dette har jeg tenkt litt fram og tilbake på, men hadde egentlig bestemt meg for å la de henge på. Det med følsom hud er jo individuelt. Tenkte jeg ev. skulle vente med å klippe av, HVIS han reagerer på lappene.

SÅ kommer svigermor også på dette...hehe...Har ikke bedt henne om tips, men hun durer fram om at vi absolutt må ha vekk disse lappene med en skredder..... FOR en jobb...og upraktisk...Blir litt i tvil her jeg nå, men ikke f... om jeg sporenstreks fulger hennes formaning. [:D] Hva synes dere???

Jeg kommer nok til å klippe bort alle lapper osv [;)]
Hater de lappene selv, så prinsessa mi skal få slippe de plagsomme lappene i nakken osv [:)]

jeg lipper bort de lappene som er stive.. ellers så lar jeg de være.. kjempe greit når ting skal pakkes bort.. så veit man hvilke str det er[;)]

Jeg lar de være enn så lenge, og klipper heller dersom han viser seg å være plaget med de.

Jeg får se ann.. om han blir irritert av de.. Hater de lappene selv..[&:]
Så arver jeg en del klær, og der må jeg gjette meg til str,for der er det ingen lapper..

Sy den helt fast? SLik at den blir flat på en måte?
Eller ta den av også sy den på utsiden, slik at du vet størrelsen?
Er jo mange klær som har størrelsen sydd på siden av klærna.

ORIGINAL: Imogene

Jeg lar de være enn så lenge, og klipper heller dersom han viser seg å være plaget med de.

Jeg går for denne! [;)]

ORIGINAL: Imogene

Jeg har ikke merket at lappene er noe problem...

er noen spesielt stive er det greit aa ta de bort, men ellers blir de paa...

Jeg klipper bare bort de som er stive, ellers har det gått veldig fint, de blir jo litt mykere i vask også, så ser bare an jeg.

Back
Topp