Lysets Måne
Glad i forumet
Vi har kjøpt en MASSE nytt babytøy til mini... Prislappene er klippet av, men jeg hadde tenkt til å la lappen med størrelse være på. Det er jo litt praktisk... Samtidig tenker jeg på den følsomme babyhuden, som kan reagere på lappene bak i nakken. Dette har jeg tenkt litt fram og tilbake på, men hadde egentlig bestemt meg for å la de henge på. Det med følsom hud er jo individuelt. Tenkte jeg ev. skulle vente med å klippe av, HVIS han reagerer på lappene.
SÅ kommer svigermor også på dette...hehe...Har ikke bedt henne om tips, men hun durer fram om at vi absolutt må ha vekk disse lappene med en skredder..... FOR en jobb...og upraktisk...Blir litt i tvil her jeg nå, men ikke f... om jeg sporenstreks fulger hennes formaning. [:D] Hva synes dere???
SÅ kommer svigermor også på dette...hehe...Har ikke bedt henne om tips, men hun durer fram om at vi absolutt må ha vekk disse lappene med en skredder..... FOR en jobb...og upraktisk...Blir litt i tvil her jeg nå, men ikke f... om jeg sporenstreks fulger hennes formaning. [:D] Hva synes dere???