Klipp og sting etter fødsel

Kokokos

Flørter med forumet
Ble klippet under fødsel og måtte derfor sy endel sting. Er redd stingene har gått opp... skal selvfølgelig få det sjekket, men lurer på om noen av dere har erfaring med dette? Hva ble gjort? Ble det ikke gjort noen ting? Hvor lenge hadde du smerter?

Hva gjør at du tenker at stingene har gått opp?
Jeg synes sting etter klipp var plagsomt i 3-4 ukers tid. Mener stingene skal løses opp av seg selv

Stingene skal løses opp selv, i alle fall, etterhvert som det gror..
Jeg hadde det helt jævlig første uka, husker jeg. Var på sykehuset i ei uke, pga lett prematur, og husker det enda var sterkt ubehagelig/vondt selv da jeg kom hjem.
Dette var i 2009, så husker dessverre ikke mer enn det ><

Mine gikk opp fordi jeg ble sydd for stramt. Oppdaget det da jeg tok en titt med speil siden det var så vondt. Jeg hadde plutselig et dypt krater der. Utrolig smertefullt. Måtte sys på ny. Deretter tok det rundt 1 mnd før alt var lukket og grodd. Stingene skulle løses opp selv, men det skjedde ikke og legen måtte fjerne de fordi de forhindret at det grodde sammen. Det er fremdeles vondt av og til 1,5 år etter selv om alle gynekologer sier alt er bra.

Hva gjør at du tenker at stingene har gått opp?
Jeg synes sting etter klipp var plagsomt i 3-4 ukers tid. Mener stingene skal løses opp av seg selv
Jeg mistenker det fordi det plutselig svir veldig der jeg ble sydd. Det tyder vel på at noe er «åpent»..

Mine gikk opp fordi jeg ble sydd for stramt. Oppdaget det da jeg tok en titt med speil siden det var så vondt. Jeg hadde plutselig et dypt krater der. Utrolig smertefullt. Måtte sys på ny. Deretter tok det rundt 1 mnd før alt var lukket og grodd. Stingene skulle løses opp selv, men det skjedde ikke og legen måtte fjerne de fordi de forhindret at det grodde sammen. Det er fremdeles vondt av og til 1,5 år etter selv om alle gynekologer sier alt er bra.
Huff, høres ikke godt ut! Er akkurat dette jeg frykter...

Jeg mistenker det fordi det plutselig svir veldig der jeg ble sydd. Det tyder vel på at noe er «åpent»..

hvor lenge siden er det?
Ta kontakt med lege om du er usikker uansett tenker jeg, eventuelt lege og barsel om det er under 2 uker siden du fødte.

Back
Topp