Klinker til med babyuro tråd også jeg :P

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
For dette må jeg også ha tenkte jeg! Er i utgangspunktet litt skeptisk til noe som spiller, synger, viser film ++ for tror kanskje dette kan overstimulere den lille kroppen?!? Men noe må vi jo ha over sengen hennes :) Vi hadde en uro av tre til veslemann med fly på, så vurderer den med elefanter og hjerter til snuppa... men er usikker..

Noen med erfaringer og gjerne bilder av hva de vil ha?

jabadabado-uro-i-tre-elefant-rosa.jpg

Den var fin :)

Jeg er enig, liker ingenting med lys, lyd osv over senga, på soverommet skal det være ro tenker jeg! :) Vi har en treuro av en bondegård som jeg nok bruker igjen, den er så koselig, synes jeg :) Kjøpte den på nett, men husker ikke hvor (det er uansett mange år siden :P)

Den var kjempe fin! :)

Vi har en med musikk, jungel lyder (som rendende vann, litt fuglekvitter osv, og svak nattlampe på.. også går disse dyrene sakte rundt..den har vært ganske god sovehjelper til tider ;) men bruker mest å ha på lampen og jungel lydene ved legging, for det er litt mer behagelig å høre på (syns jeg):P

★sender fra pipe-gjøken★

Den var veldig søt den du hadde bilde av der :)

Jeg er forøvrig enig med deg i at uro med lyd, lys, film osv. blir litt voldsomt - spesielt når de er helt små. Det skal ikke så mye til før de blir overstimulert, så det er greit å holde seg til noe enkelt.
Vi hadde ikke uro til storesøster, og savnet det forsåvidt ikke heller, så er jo ingen nødvendighet. Jeg leker litt med tanken nå om jeg skulle ha laget en til lillebror, men det spørs om tiden strekker til. Jeg har jo en hel haug med andre prosjekter også :P

Synes denne her var veldig søt da:
http://lekmer.no/leker/babylek/mobiler/jabadabado-uro-i-tre-pingvin

Denne var også veldig sjarmerende:
http://www.tinyshop.no/barneleker/baby/sebra-uro-i-tre-forest.html

Og denne:
http://www.kidsparadise.no/product_info.php?products_id=1421

Denne har en slik trekkoppsak med musikk, men den kan man fint ta bort. Selve uroen er helskjønn:
http://www.kidsparadise.no/product_info.php?products_id=1137

Hah, listen kan bli så lang som helst. Er jo så mye fint! :)

Vi har en mamas and papas once upon a time uro. Synes den er søt, har musikk da;) vi fikk den med når vi kjøpte seng, hvis ikke hadde nok jeg å valgt en i tre:) mange fine..

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

I utgangspunktet hadde eg tenkt en hjemmelaga uro med hekla ugler... Men eg plagdes me heklinga ;) så ei venninna har hekla et par, spørs om ho har tia te å få de andre ferdig!
Hadde ikke uro te de 2 andre så er ingenting eg må ha!

Har en liggende i tre en plass etter storebror, men har ikke funnet den enda. Får se om jeg finner den.

vi h
Den var kjempe fin! :)

Vi har en med musikk, jungel lyder (som rendende vann, litt fuglekvitter osv, og svak nattlampe på.. også går disse dyrene sakte rundt..den har vært ganske god sovehjelper til tider ;) men bruker mest å ha på lampen og jungel lydene ved legging, for det er litt mer behagelig å høre på (syns jeg):p

★sender fra pipe-gjøken★
vi hadde noe lignenede til storebror som vi kjøpte etter hvert fordi vi hadde litt søvnproblemer i starten og lette etter noe som kunne få han til å sove uten at han var nødt å ligge inntil brystet eller på sofa oppå brystkassen til sambo, har også vært god å ha i andre perioder han har slitt med søvn :) bruker den vel om igjen nå for mener og huske at den også kan brukes uten så mye lyd og lys :-)

Er ganske så enig med deg :) Jeg har tenkt å unngå uro med blinkende diskolys og lyder man kan klikke av. Har heller lyst på en fin en med dyr eller former i forksjellige farger :) Men hva jeg skal velge, det har jeg jammen ikke funnet ut enda :p

vi h

vi hadde noe lignenede til storebror som vi kjøpte etter hvert fordi vi hadde litt søvnproblemer i starten og lette etter noe som kunne få han til å sove uten at han var nødt å ligge inntil brystet eller på sofa oppå brystkassen til sambo, har også vært god å ha i andre perioder han har slitt med søvn :) bruker den vel om igjen nå for mener og huske at den også kan brukes uten så mye lyd og lys :-)

Ja det kan hjelpe godt med å få dem til å roe seg om dem ikke finner roen :) men det er jo mer etterhvert da.. som nyfødt så var den vel bare til pynt :P

Nå blir den mest brukt som underholdning om morgen for snuppa på 11 mnd :P sååå moro å trykke på knappene og slå den av og på :):P men vi setter på det svake lyset når hun skal sove, og lar den greia med bamsene på, gå rundt..men hun bryr seg lite om det nå merker jeg, bare legger seg til å sove :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Er ganske så enig med deg :) Jeg har tenkt å unngå uro med blinkende diskolys og lyder man kan klikke av. Har heller lyst på en fin en med dyr eller former i forksjellige farger :) Men hva jeg skal velge, det har jeg jammen ikke funnet ut enda :p

Er jo stort sett ikke blinkende diskolys på dem da, og de blir jo laget med rolige lyder.. bare at noen av disse er litt for høye i lydene:confused::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Er jo stort sett ikke blinkende diskolys på dem da, og de blir jo laget med rolige lyder.. bare at noen av disse er litt for høye i lydene:confused::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahaha, det var VELDIG ironisk ment :) :p

Hahaha, det var VELDIG ironisk ment :) :p

Hahaha ja jeg tenkte meg det, men klarte ikke la vær å skrive noe :P:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahaha ja jeg tenkte meg det, men klarte ikke la vær å skrive noe :P:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe, tenkte og håpte det at det du gjorde :) hadde kanskje vært kult med en discouro :p ?

Jeg hadde en skjønn uro med helikopter og biler i pastellfarger til førstemann, men den ble så kjedelig te babyen. Den var finere å se på for meg enn nedenifra for babyen. Derfor tenker jeg annerledes denne gang og har kjøpt inn en fisher price rainforest dream. Jeg hadde egentlig tenkt å ha den over ei grind i stua, men musikken er utrolig behagelig og så lyser den behagelig opp i taket og lager stjernehimmel. Helt skjønn! Så jeg får se om den ender på soverommet eller i stua, men skal ikle bruke den i starten uansett - det blir nok for mye stimulering. Det samme med babygym, er jo heller ikke for nyfødte.

Back
Topp