klinikken ringte no

VilSåGjerne

Forumet er livet
av 17 egg som eg fikk ut,var det noen som delte seg "unormalt" noen var ikke moden, men det var 5 stykk som såg kjempe fine ut.

jeg spurte om kossen det var med å sette inn ett eller to egg,i min alder var det mest vanlig med ett. hun spurte ka vi hadde tenkt. eg sa d som det var eg[:D] eg tenker det at vist vi setter inn 2 egg,så tenker eg d at muligheten for en graviditet blir høyrer,for det gjør jo egentlig det[:D]

så no får vi bare vente te i morgen å se kossen det går med eggene mine

Så bra. Krysser fingrene at alle deler seg perfekt og at du får noen på frys. Masse lykke til. [:D]

Da krysser jeg fingrene for at de 5 blir av super kvalitet, og at du kan få 3-4 på frys også hadde jo vært drømmesituasjonen.

ORIGINAL: twinanne

Da krysser jeg fingrene for at de 5 blir av super kvalitet, og at du kan få 3-4 på frys også hadde jo vært drømmesituasjonen.

Signere snuppa! Lykke til[:D]

[:D] Signerer denne jeg [:D] 

dvs at du fikk 5 befrukta egg det??
så bra da.... jeg fikk (kun 3 stk)
de sa ikke noe om at de ikke delte seg som de skulle, men hun snakka om 2 tilbake i tilfelle...så vi får vente i spenning til i morgen;)
åååhhhh blir så glad om du får tilbake 2 stk da!!! supert;)

kommer på nett så fort jeg er hjemme i morgen. skal på sykehuset kl 1015, så ned igjen til byn å surre litt, så noen timer i bil hjem....som lykkelig ruger hihi. SÅ snakkes vi...[:)]

[:)]Supert[:)]

ORIGINAL: hegemw

5 egg er jo bra det da, og 3 babytutta, lykke til begge to

takk takk takk
drømmen er å få hvertfall 1 på frys, men først og fremst 1 inn igjen der det kom fra hihi. gleder meg slik til å være ruger, å huse et befrukta egg i 14 dager i håp om at det setter seg der for en stund[:D]

Så bra. Krysser fingrene at alle deler seg perfekt og at du får noen på frys. Masse lykke til.

Så bra det var 5 som delte seg slik de skulle[;)]
Venter i spenning på hvordan det går imorgen.... så bra om du kanskje får 2 inn da?!![:D]

ORIGINAL: hegemw

5 egg er jo bra det da, og 3 babytutta, lykke til begge to

signerer[:)]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: VilSåGjerne

av 17 egg som eg fikk ut,var det noen som delte seg "unormalt" noen var ikke befruktet, men det var 5 stykk som såg kjempe fine ut.

jeg spurte om kossen det var med å sette inn ett eller to egg,i min alder var det mest vanlig med ett. hun spurte ka vi hadde tenkt. eg sa d som det var eg[:D] eg tenker det at vist vi setter inn 2 egg,så tenker eg d at muligheten for en graviditet blir høyrer,for det gjør jo egentlig det[:D]

så no får vi bare vente te i morgen å se kossen det går med eggene mine

ååå så spennde, lykke til [:D][:D][:D]

Back
Topp