Klinikk Hausken

jabbadabbaduuu!

Elsker forumet
Dere som har vært der, hvordan er det? Skal ha en gyn.undersøkelse der, er det han selv som tar den? Bruker han innvendig ul og? Skal der pga smerter, kontaktblødninger og blødningsforstyrrelser..[&o] Og har en lege som bare gir f***!! Nekter henvisning til sykehus osv. Så da betaler jeg heller hos en privat![>:]

[:)][:)]

Enten er det Hausken selv, eller så er det Dr. Scwennicke (eller hvordan det skrives[8D]). Han bruker innvendig UL og ja, om det er grunn til det. Jeg synes Hausken selv er helt fantastisk, men også han andre legen er veldig koselig! Dr. Scwennicke er vel mer avslappende, mens Hausken for noen kan oppfattes som litt brysk. Jeg har aldri opplevd han slik, og synes bare han er kjempekoselig. Virkelig profesjonelle, koselige folk som jobber der oppe[:D]

Ooooog, han laget en baby til oss[:D][:D][:D] Hehehe!

ORIGINAL: Angelicka24

Enten er det Hausken selv, eller så er det Dr. Scwennicke (eller hvordan det skrives[8D]). Han bruker innvendig UL og ja, om det er grunn til det. Jeg synes Hausken selv er helt fantastisk, men også han andre legen er veldig koselig! Dr. Scwennicke er vel mer avslappende, mens Hausken for noen kan oppfattes som litt brysk. Jeg har aldri opplevd han slik, og synes bare han er kjempekoselig. Virkelig profesjonelle, koselige folk som jobber der oppe[:D]

Ooooog, han laget en baby til oss[:D][:D][:D] Hehehe!

Kjenner jeg gruer meg litt og, men orker ikke denne uvissheten.. Skal der på tirsdag.. Er 800kr han tar for en gyn?? Håper jeg og får et godt inntrykk da[:D] 

Klinikken er jo veldig populær da[:)]

Enten så er det 1000, eller så er det 800 ja[:)] Jeg betalte i hvert fall 1000 for første timen der, men det var med mye prat om PCOS, innvendig UL og sædprøve for mannen..Hehe! For ultralyd der så betalte jeg 800[:)] Så kan tenke meg det ligger på noe sånn. Men du trenger ikke å grue deg! Hver gang jeg har vært der, så får jeg gå bak ett sånn brett og ta av meg, ta håndkle rundt meg og sette meg i stolen, og så har de skrudd av lyset for at det skal være mer behagelig, samt se UL-skjermen bedre. Men spørs om han gjør det da om han bare skal ha en vanlig GU. Men, jeg har følt meg utrolig komfortabel der hver gang da! Og jeg har vel sittet i den stolen hans en 5-6 ganger nå[8D]

ORIGINAL: Angelicka24

Enten så er det 1000, eller så er det 800 ja[:)] Jeg betalte i hvert fall 1000 for første timen der, men det var med mye prat om PCOS, innvendig UL og sædprøve for mannen..Hehe! For ultralyd der så betalte jeg 800[:)] Så kan tenke meg det ligger på noe sånn. Men du trenger ikke å grue deg! Hver gang jeg har vært der, så får jeg gå bak ett sånn brett og ta av meg, ta håndkle rundt meg og sette meg i stolen, og så har de skrudd av lyset for at det skal være mer behagelig, samt se UL-skjermen bedre. Men spørs om han gjør det da om han bare skal ha en vanlig GU. Men, jeg har følt meg utrolig komfortabel der hver gang da! Og jeg har vel sittet i den stolen hans en 5-6 ganger nå[8D]

Håper på ul pga vil forsikre meg at jeg ikke har noen cyster eller noe.. Har så mye smerter på høyre side.. En pulserende smerte.. Alt dette begynte etter en exu og sterilisering. Var på sykehuset og klagde, men måtte ha henvisning av lege, noe hun nekter meg[>:]   Så betaler det det måtte koste[:)] Bare ikke håndklene er like små som på sykehuset da[8D] De er jo på str med en vaskeklut!!

Men er ikke slik at når en bare skal ha en gyn så blir en litt nedprioritert liksom..[8|]Ettersom det er befrukting de driver mest med liksom.. Føler meg litt gal når jeg betaler masse peng for og sjekke meg[:o]

Back
Topp