Klinikk Hausken

Mimiventerpåstorken

Forelsket i forumet
Hei!
Jeg og sambo skal på konsultasjon på Hausken i Bergen i slutten av måneden. Er det noen som vet om man pleier å få starte opp med ivf allerede neste syklus, dersom legen mener det er veien å gå? Vi har tatt en del prøver i det offentlige, men har ikke tolmodighet til å vente på offentlig forsøk. :rolleyes: Hausken skulle sende rekvisasjon til prøver i posten, så antar at vi får tatt det som evt. mangler før konsultasjonen. :)

Vi startet syklusen etter forsamtalen:)
De er virkelig hyggelige og dyktige der. Og hun ene sykepleieren der er så koselig:)
Håper du ikke trenger mer enn det ene forsøket, men om du gjør det, er de løsningsfokusert og 'skreddersyr' opplegget mer til deg.

Masse lykke til:)

Startet ved første syklus etter forsamtalen med 1 måned med p-piller og deretter sprøytestart :) Nå holder vi på med andre forsøket.
Fantastisk klinikk med herlige leger og sykepleiere ;)

Last edited:
Hvis ikke de 4 siste eggene på frys duger så vurderer vi å gjøre et forsøk hos hausken her i Bergen. Håper de kan fikse saken hvis vi må dit!! :) men vi driver også å vurderer Danmark evt Riga kanskje eller et annet sted i utlandet... :)

Vi startet ikke så raskt, da de anbefalte 2 mnd med p-piller før forsøk, og vi fulgte den anbefalingen.

Lyktes på 1. forsøk der. Kjempefornøyde.

Heisann :) Vi har nettopp gjennomført AIH hos klinikk Hausken (05/08), og skal teste 19/08. Er veldig spente. Jeg har allerede sendt inn mail ang. IVF/ICSI, dersom AIH ikke fungerer.. Her er problemet at mannen har nedsatt spermkvalitet og jeg ser helt frisk og fin ut.. Veldig spente på tiden fremover!! :)

Heisann :) Vi har nettopp gjennomført AIH hos klinikk Hausken (05/08), og skal teste 19/08. Er veldig spente. Jeg har allerede sendt inn mail ang. IVF/ICSI, dersom AIH ikke fungerer.. Her er problemet at mannen har nedsatt spermkvalitet og jeg ser helt frisk og fin ut.. Veldig spente på tiden fremover!! :)
Så spennende! Krysser fingrene for deg! :)

Så bra at dere lyktes med første forsøk! :D Hvorfor måtte du gå på P-piller?

Takk :) De er superflinke :)

Måtte ikke, men de anbefalte enten det og kort regime, eller ultralangt regime.
Har endometriose, og har et forsøk med overstimulering bak meg.

Back
Topp