klinikk Hausken

Håperpånr2<3

Glad i forumet
Hei:)
Jeg er ny her, prøvd i snart 2 år på en lillebror eller lillesøster, og har endelig tatt skrittet og bestilt time til utredning, det var et stort skritt for oss, så jeg kjenner jeg gruer meg veldig. Er det noen som har noen gode råd? Og Evt noen erfaring med klinikk Hausken? Vi skal til klinikk Hausken i Bergen i august...

Vi hører til Hausken i Bergen. Hatt 1 avbrutt forsøk (kun 1 egg befruktet men overlevde ikke til innsett) og skal ha forsøk nr.2 i august. Føler oss veldig godt ivaretatt på Hausken :)

Vi har hatt to forsøk på Hausken i Bergen, ble gravid på andre. Veldig fornøyd, bare positive erfaringer!

Full klaff på første forsøk hos Hausken i Haugesund :)
Venter tvillinger.

Før det hadde jeg flere avbrutte og negative i det offentlige.

Jeg er veldig fornøyd med hausken Bergen, ny lege nesten hver gang jeg var inne,men alle veldig flinke :) sykepleieren jeg hadde var helt fantastisk:) ble gravid på første forsøk :)

Hadde 1 forsøk hos Hausken. Bra oppfølging selv om de aldri tar telefonen når du flest ringer (der gjør de på Haugesund, må bare vente litt i telefonkø men mye enklere synes jeg som er travel på jobb!). Fikk ut 8 egg, 3 var av "perfekt" kvalitet, men på tre innsett ble jeg aldri gravid. De var ikke super sympatiske på slutten syntes jeg, men de hører vel mange sånne historier mens jeg var helt knust.

jeg ble veldig godt tatt vare på av dr. hausken. som tok seg en ekstra prat med meg når vi kom inn på tidlig ul etter full klaff. han husker hvor nedbrutt og dritt lei jeg var av stimuleringen tilslutt. og hadde tenkt masse på meg... sa det gav meg litt trøst at han fortalte om en som ble gravid etter en veldig lang stimuleringsprosess som var veldig lik min egen...

Takk for svar alle;) Virker som de fleste har gode erfaringer:) håper det blir slik med meg og:) har tatt de første blodprøvene og er klare for første timen etter ferie :)

Jeg var på samtale hos hausken i april og er nå i gang med stimulering. Så langt er jeg veldig fornøyd med klinikk hausken i Haugesund hvertfall

Nå har vi vert på samtale:) jeg var så utrolig nervøs, men det var gode nyheter. Sædkvaliteten var veldig dårlig, så da fant vi hva som var galt, og Hausken sa dette var det enkleste å gjøre noe med, så neste syklus starter vi opp og skal gjøre ICSI forsøk:) Hausken sa han hadde sp god tro på at vi skulle lykkes at han anbefalte oss å betale for ett forsøk:) Så kanskje er vi endelig gravide om litt over en måned:) spennende:):)

Nå har vi vert på samtale:) jeg var så utrolig nervøs, men det var gode nyheter. Sædkvaliteten var veldig dårlig, så da fant vi hva som var galt, og Hausken sa dette var det enkleste å gjøre noe med, så neste syklus starter vi opp og skal gjøre ICSI forsøk:) Hausken sa han hadde sp god tro på at vi skulle lykkes at han anbefalte oss å betale for ett forsøk:) Så kanskje er vi endelig gravide om litt over en måned:) spennende:):)
Så bra! Håper dere snart er gravide:) kan jeg spørre hva de regner som dårlig kvalitet? Er så ulikt fra feks WHO og Oslo universitetssykehus..

Så bra! Håper dere snart er gravide:) kan jeg spørre hva de regner som dårlig kvalitet? Er så ulikt fra feks WHO og Oslo universitetssykehus..

Tusen takk:) det håper jeg og:) etter 2 års prøving er vi litt utålmodige, men ble veldig glade i går:)

Han sa det skulle være 20 mill per ml. Mens min mann hadde 0,6mill per ml, slik at dette var veldig dårlig, og nesten umulig for oss å bli gravide på egenhånd (selv om vi har et barn fra før som kom spontant):) veldig godt egnet for ICSI da:) så det er topp:)

Han sa også at det måtte være mer enn 10 mill/ml for å kunne forsøke insiminering.. Men vet ikke hva grensen for dårlig er, men her var den jo ekstremt dårlig... Men vi ble vell nesten glade for å finne ut hva det var slik at da er det "enklere" å gjøre noe med det enn om man ikke finner noe:)

Tusen takk:) det håper jeg og:) etter 2 års prøving er vi litt utålmodige, men ble veldig glade i går:)

Han sa det skulle være 20 mill per ml. Mens min mann hadde 0,6mill per ml, slik at dette var veldig dårlig, og nesten umulig for oss å bli gravide på egenhånd (selv om vi har et barn fra før som kom spontant):) veldig godt egnet for ICSI da:) så det er topp:)

Han sa også at det måtte være mer enn 10 mill/ml for å kunne forsøke insiminering.. Men vet ikke hva grensen for dårlig er, men her var den jo ekstremt dårlig... Men vi ble vell nesten glade for å finne ut hva det var slik at da er det "enklere" å gjøre noe med det enn om man ikke finner noe:)
Det skjønner jeg godt:) krysser fingre for deg❤️

Dette hørtes veldig likt ut som i vårt tilfelle.
Vi prøver også på nr 2, var inne rett før ferien. Fikk akkurat samme beskjed som dere.. Vi er i gang nå.. UL i morgen,og forhåpentligvis ICSI en dag neste uke da
Vi betaler også for kun 1 forsøk...så vi krysser fingrene

Dette hørtes veldig likt ut som i vårt tilfelle.
Vi prøver også på nr 2, var inne rett før ferien. Fikk akkurat samme beskjed som dere.. Vi er i gang nå.. UL i morgen,og forhåpentligvis ICSI en dag neste uke da
Vi betaler også for kun 1 forsøk...så vi krysser fingrene
Så spennende :) masse lykke til til deg og:) UL mandag på meg:) sykt spent:) klarer nesten ikke vente:)

Back
Topp