Klinikk Hausken

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Flere som har hatt/skal ha forsøk der? Vi skal på forsamtale der (Bergen) 11.mars :)

Var på klinikken i Haugesund for hysteroskopi/ scratching i forbindelse med forsøk på en annen klinikk. Møtte en tysk lege. Han fremsto som dyktig og engasjert. Det er jo noe av det samme personalet på de ulike klinikkene sa de. Forresten veldig fine lokaler, og ble godt ivaretatt.

Lykke til Venessiela :)

Var på klinikken i Haugesund for hysteroskopi/ scratching i forbindelse med forsøk på en annen klinikk. Møtte en tysk lege. Han fremsto som dyktig og engasjert. Det er jo noe av det samme personalet på de ulike klinikkene sa de. Forresten veldig fine lokaler, og ble godt ivaretatt.

Lykke til Venessiela :)
Tusen takk :)

Når vi skal starte opp igjen, er det klinikk Hausken som er vårt førstevalg. Vi bor i Stavanger, og ser de nå faktisk har fått en ny avd her, så det kunne ikke vært mer beleilig for oss!

Vi er på vårt andre aih forsøk hos Hausken..
Kjempe fornøyd med de..☺

Var der i dag på ultralyd, etter 8. Dag på gonal-f. Men må fortsette i 3 dager til, på økt dose... ☺ så håper på inseminering på mandag. og vellykket forsøk denne gangen ❤❤ (Bergen)

Last edited:
Vi er på vårt andre aih forsøk hos Hausken..
Kjempe fornøyd med de..☺

Var der i dag på ultralyd, etter 8. Dag på gonal-f. Men må fortsette i 3 dager til, på økt dose... ☺ så håper på inseminering på mandag. og vellykket forsøk denne gangen ❤❤ (Bergen)
Så spennende. Gleder meg til å komme i gang der :D Lykke til på mandag ;) ❤❤

Vi prøvde Klinikk Hausken nå i januar, etter to avbrutte forsøk + et fullført søskenforsøk offentlig.

Ble gravid på første forsøk :)
Testet positivt denne uka.

Utrolig godt fornøyd. Fikk et helt annerledes opplegg enn det vi hadde offentlig.

Satt inn to embryo, så blir spennende å se om 1 eller 2 har festet seg :)

Kan iallefall anbefales på det varmeste.

Vi prøvde Klinikk Hausken nå i januar, etter to avbrutte forsøk + et fullført søskenforsøk offentlig.

Ble gravid på første forsøk :)
Testet positivt denne uka.

Utrolig godt fornøyd. Fikk et helt annerledes opplegg enn det vi hadde offentlig.

Satt inn to embryo, så blir spennende å se om 1 eller 2 har festet seg :)

Kan iallefall anbefales på det varmeste.
Gratulerer så mye :)
Var det i Bergen eller Haugesund? Hvor raskt fikk du komme i gang der etter forsamtale? :)

Gratulerer så mye :) [emoji173]
Var det i Bergen eller Haugesund? Hvor raskt fikk du komme i gang der etter forsamtale? :)
takk!
Haugesund :)
Hadde forsamtale i Stavanger i november, og ble satt på p-piller i 2 mnd før forsøk.
Kunne velge om jeg ville ha forsøk i Bergen eller Haugesund.

takk!
Haugesund :)
Hadde forsamtale i Stavanger i november, og ble satt på p-piller i 2 mnd før forsøk.
Kunne velge om jeg ville ha forsøk i Bergen eller Haugesund.
Hvem var du til samtale hos i Stavanger, om det er greit jeg spør? Var det ei som heter Grete Dale Godtlibsen? Vet du om det er hun som tidligere var på fertilitetsklinikken i Haugesund?

Vi startet nemlig med ei i Haugesund, offentlig, som var veldig OK, men så fikk vi etterpå Karsten Henning, og han syntes jeg var helt fæl, derfor velger vi privat nå neste gang. Greit å vite om det er ei vi har truffet på tidligere isåfall!

Hvem var du til samtale hos i Stavanger, om det er greit jeg spør? Var det ei som heter Grete Dale Godtlibsen? Vet du om det er hun som tidligere var på fertilitetsklinikken i Haugesund?

Vi startet nemlig med ei i Haugesund, offentlig, som var veldig OK, men så fikk vi etterpå Karsten Henning, og han syntes jeg var helt fæl, derfor velger vi privat nå neste gang. Greit å vite om det er ei vi har truffet på tidligere isåfall!

Jeg var hos Jon Hausken selv, i Stavanger.

Men hun Grete var med, og fulgte med på samtalen. Hun sa ikke så mye, var stort sett jeg og Jon som pratet.

Back
Topp