Flere som har hatt/skal ha forsøk der? Vi skal på forsamtale der (Bergen) 11.mars 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkVar på klinikken i Haugesund for hysteroskopi/ scratching i forbindelse med forsøk på en annen klinikk. Møtte en tysk lege. Han fremsto som dyktig og engasjert. Det er jo noe av det samme personalet på de ulike klinikkene sa de. Forresten veldig fine lokaler, og ble godt ivaretatt.
Lykke til Venessiela![]()
Så spennende. Gleder meg til å komme i gang derVi er på vårt andre aih forsøk hos Hausken..
Kjempe fornøyd med de..☺
Var der i dag på ultralyd, etter 8. Dag på gonal-f. Men må fortsette i 3 dager til, på økt dose... ☺ så håper på inseminering på mandag. og vellykket forsøk denne gangen ❤❤ (Bergen)
Takk ☺ og masse lykke til, dere og ❤❤Så spennende. Gleder meg til å komme i gang derLykke til på mandag
❤❤
Takk for tipset om bloggenHar ikke vært der selv, men frøkna bak denne bloggen skriver veldig varmt om stedet:
https://medhjertetihaanden.wordpress.com
Gratulerer så myeVi prøvde Klinikk Hausken nå i januar, etter to avbrutte forsøk + et fullført søskenforsøk offentlig.
Ble gravid på første forsøk![]()
Testet positivt denne uka.
Utrolig godt fornøyd. Fikk et helt annerledes opplegg enn det vi hadde offentlig.
Satt inn to embryo, så blir spennende å se om 1 eller 2 har festet seg
Kan iallefall anbefales på det varmeste.
Det skal jeg gjøre. Tusen takkSjekk ut bloggen onskebarn.blogg.no, der skriver hun litt om hauske![]()
takk!Gratulerer så mye[emoji173]
Var det i Bergen eller Haugesund? Hvor raskt fikk du komme i gang der etter forsamtale?![]()
Hvem var du til samtale hos i Stavanger, om det er greit jeg spør? Var det ei som heter Grete Dale Godtlibsen? Vet du om det er hun som tidligere var på fertilitetsklinikken i Haugesund?takk!
Haugesund
Hadde forsamtale i Stavanger i november, og ble satt på p-piller i 2 mnd før forsøk.
Kunne velge om jeg ville ha forsøk i Bergen eller Haugesund.
Hvem var du til samtale hos i Stavanger, om det er greit jeg spør? Var det ei som heter Grete Dale Godtlibsen? Vet du om det er hun som tidligere var på fertilitetsklinikken i Haugesund?
Vi startet nemlig med ei i Haugesund, offentlig, som var veldig OK, men så fikk vi etterpå Karsten Henning, og han syntes jeg var helt fæl, derfor velger vi privat nå neste gang. Greit å vite om det er ei vi har truffet på tidligere isåfall!