Klinikk Hausken Porsgrunn - Erfaringer?

Ikke helt det du spør om. Men har erfaring med klinikk Hausken i Stavanger, send gjerne PM om det er noe du lurer på ifbm dem ☺️

Har også erfaring med klinikk Hausken Stavanger, og har bare godt å si om dem :happy:
Jeg var faktisk ikke klar over at Klinikk Hausken var i Stavanger også :oops: Kan jeg spør om det var en grunn til at du valgte Hausken og ikke Medicus i Stavanger?

Vi har dårlig erfaring fra det offentlige, og vil gjerne finne et sted hvor vi blir mer sett.

Jeg var faktisk ikke klar over at Klinikk Hausken var i Stavanger også :oops: Kan jeg spør om det var en grunn til at du valgte Hausken og ikke Medicus i Stavanger?

Vi har dårlig erfaring fra det offentlige, og vil gjerne finne et sted hvor vi blir mer sett.
Jeg har også tre års erfaring fra det offentlige, og merker godt forskjell på privat. Blir tatt mer på alvor og de hører etter på hva jeg har å si om behandlingsløpet så langt og prøver ut andre måter og medisiner utifra det. Valgte Hausken av den banale grunnen at de hadde endel billigere pris på IUI (vi ønsket gjøre det privat mens vi holdt på med forsøkene våre offentlig).

Vi har hatt tre runder IUI i Porsgrunn, fire uttak, tre ferskforsøk og seks fryseforsøk. Blitt gravid på aller første inseminasjon der, i 2020, men mistet. Hadde siste forsøk mai 2023. Kun to kjemiske på totalt 9 innsett.

Hos Hausken har vi hatt to runder IUI og ett uttak og ett fryseforsøk (har 3 blasto på frys fortsatt) Ble gravid på første inseminasjon, men mistet. Ble gravid på første fryseforsøket vårt der i august/september, og er nå 7+5, har sett bankende hjerte og håper det fortsetter slik :Heartred

Kan ikke tro det er tilfeldig at jeg har blitt gravid på 2/3 behandlinger hos Hausken, og 1/12 offentlig.

Vi har dårlig erfaring fra det offentlige, og vil gjerne finne et sted hvor vi blir mer sett
Vi har vært både i Haugesund og Hausken Stavanger med førstemann. Møtte noe helt annet på Hausken. Medicus var trege med å svare derfor valgte vi Hausken. Følte oss hjemme fr dag en der. Alt er bedre. Kan på det sterkeste anbefale de! De heier sammen med dere ❤️

Jeg har også tre års erfaring fra det offentlige, og merker godt forskjell på privat. Blir tatt mer på alvor og de hører etter på hva jeg har å si om behandlingsløpet så langt og prøver ut andre måter og medisiner utifra det. Valgte Hausken av den banale grunnen at de hadde endel billigere pris på IUI (vi ønsket gjøre det privat mens vi holdt på med forsøkene våre offentlig).

Vi har hatt tre runder IUI i Porsgrunn, fire uttak, tre ferskforsøk og seks fryseforsøk. Blitt gravid på aller første inseminasjon der, i 2020, men mistet. Hadde siste forsøk mai 2023. Kun to kjemiske på totalt 9 innsett.

Hos Hausken har vi hatt to runder IUI og ett uttak og ett fryseforsøk (har 3 blasto på frys fortsatt) Ble gravid på første inseminasjon, men mistet. Ble gravid på første fryseforsøket vårt der i august/september, og er nå 7+5, har sett bankende hjerte og håper det fortsetter slik :Heartred

Kan ikke tro det er tilfeldig at jeg har blitt gravid på 2/3 behandlinger hos Hausken, og 1/12 offentlig.
Gratulerer så mye :Heartred For en reise dere har hatt. Er merkverdig at dere har opplevd så stor forskjell offentlig og privat. Krysser virkelig alt jeg har for en lykkelig slutt for dere nå.

Vi har også vært i behandling i Porsgrunn, men kom aldri så langt at det ble noe forsøk. Det viste seg at samboer ikke kan få biologiske barn. Vi opplevde å ikke bli møtt og ivaretatt da resultatet av TESA ble formidlet. Ingen kom for å prate med oss etter samtale med lege, og vi ble sittende alene på et kontor, helt knust. Vil derfor finne et sted hvor vi får mer forståelse og føler oss ivaretatt.

Håper vi i første omgang kan forsøke IUI, men da med donorsperm.

Back
Topp