Klinikk Hausken i Haugesund

Jeg var der på tidlig ultralyd - uke 6 (var såååå nysgjerrig på om det var liv, så klarte ikke å vente til ordinær ultralyd). Innvending ultralyd - ikke noe å grue seg for [:)] Jeg har ikke vært der annet enn den gangen, men fikk en positiv opplevelse av folka og stedet!

ORIGINAL: Tess m/gutt og spire

Jeg var der på tidlig ultralyd - uke 6 (var såååå nysgjerrig på om det var liv, så klarte ikke å vente til ordinær ultralyd). Innvending ultralyd - ikke noe å grue seg for [:)] Jeg har ikke vært der annet enn den gangen, men fikk en positiv opplevelse av folka og stedet!

Takk for svar! :) Kan jeg spørre hvor mye du betalte? Har time der denne uka. Skulle egentlig avbestille siden jeg sikkert kunne fått henvisning av fastlege til tidlig ul pga blødninger, men jeg klarer ikke å vente lenger [:)] Så bra at du har en positiv opplevelse derfra, håper de finner liv hos meg også!

Må bare svare her også, hehe :-)) En bekjent av meg var på tidlig UL der og betalte 800 kr tror jeg [&:]

ORIGINAL: bloomen

Må bare svare her også, hehe :-)) En bekjent av meg var på tidlig UL der og betalte 800 kr tror jeg [&:]

Huff, dyrt! Kanskje bedre å få en henvisning da og få det gratis, selv om jeg er sååå nysgjerrig. Tar sin tid å få time hos legen også[&:]

Hei! Var i uke 13 for å se at alt var ok og at det var noe der inne...Veldig fin opplevelse [8D] Ventet med å si det til folk før vi hadde sett han. det var en innvendig ultralyd som kostet 800kr. Han sa det ble best bilder av innvendig, men så også utvendig for å se på nakkefold, var ikke da så gode bilder.

Tok ul i uke 6.Fikk da innvendig ul. Betalte 800kr. Er kjempe hyggelige folk der.[:)]

tok innvendig ul i uke 6, å betalte 800kr. men synes det var verdt det for fikk time samme dag eg ringte så slippe å gå å vente å vente[:)]

jeg var der i uke 11. betalte 800,- var innvendig og de var kjempe flinke. fikk også bilde i 3d, rart at det går an så tidelig..

Back
Topp