Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er kjempefornøyd med Hausken. Så god oppfølging og fleksibilitet. Men har jo ikke erfaring med andre da.Er super fornøyd med Klinikk Hausken i Bergen!!Hei,
Noen erfaringer med Klinikk Hausken i Bergen og IVF? hører svært få får noe på frys hos de.
De sendte henvisning til offentlig for oss også, men har ikke inkludert noen av blodprøvene o.l. Skurrer litt for vår del

Har bare gode ting å si om de!'Jeg har dårlig erfaring med ene legen på Hausken i Bergen. Jeg er overvektig og var enda mer overvektig da jeg var der. Jeg hadde allerede begynt å ta tak i problemet før jeg kom på klinkken for å ta en sjekk for å se om det var mulig å starte med IVF eller om eggreservene mine var for dårlig.
Måten hun ordla seg på var sterk kritikk verdig. Under ultralyden utbrøt hun "Herregud jeg ser ingenting pga alt dette fettet". I tillegg var hun utrolig hardhendt. Har aldri vært så sår etter en innvendig ultralyd hverken før eller siden.
Opplevde henne om lite sympatisk generelt sett i hvordan hun fortalte at jeg hadde lav amh verdi.
Angrer den dag i dag på at jeg ikke sendte inn en klage.
Så hvis du sliter med overvekt så ville jeg vurdert en annen klinikk.