Klin kokos og baluba!!

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
Er helt babyverdengal i dag jeg...starter tråder i øst og vest...tror ikke jeg har godt av all denne ferien!! [:D]

Men en liten unnskyldning er jo at jeg er helt alene hjemme hele dagene, alle er bortreist og mannen jobber!

Men det jeg tenkte jeg skulle spør om var: Hvor spenner den lille i magen når sparkene er ubehagelige? Er det nedover mot babykanalen, el inn mot organer?? Jeg syns de sparkene er så ubehagelige at jeg må legge meg ned, bø[:D]ye, vrenge, riste på magen eller lignende for at hun skal skifte stilling og holde opp! Smerte hadde vært bedre faktisk...

Håper noen vet og har et godt råd!! Føler meg så slem når jeg lager baluba med magen, men må jo!! [&:]

Kjekt at du liker tråder!! Det gjør jeg oxo [:)]...tror noen kan syns det er litt irriterende når det dukker opp nye hele tiden, men men!

Jeg tror oxo det er nedover, for jeg tror jeg vet når hun sparker innover...og utover er jo ingen tvil...kan jo være blæra da...hmm

forresten, det bringer meg inn på et nytt spørsmål...sparker jenta di noengang oppover?? Tror ikke jeg kan si jeg har merket det noengang...kanskje tyngdekraften gjør det vanskeligere [:D] hihi, dette har jeg virkelig ikke peiling på!!

Står på babyverden at livmora er to cm over navlen nå sånn ca...kan jo være det da, men har aldri sett spark høyere enn et par cm under navlen...men det er vel fortsatt utover da, siden jeg ser dem [;)] Nei, får vente i spenning...kanskje det er det "nye" som skjer neste uke, siden det stadig er noe nytt!!

Ubehagelig når eg får spark som er på en måte bakom urinbløren, mot beinet i rumpa? Ellers så er det ikkje noe deilig når han sparker meg i blæren heller, noe som er en absolutt favoritt hos denne babyen! Men eg veit at det ikkje er så gale enda, blir værre når babyen snur seg og armene begynner å grafse der nede..! Snakker om erfaring ja..

denna jente har stortsett alltid hemme-alene-fest, det tar virkelg helt av!!!! jeg er tredjegangs fødene og kan ikke huske at di to andre var sååå aktive [:D] men jeg kjenner stort sett bare spark forran på magen men i natt var det ei som syntes det var kjempe gø å bruke blæra til mor som trampoline, utrolig ubehagelig og fløy jo på do i et kjør [:D] he he... jg gjør ikke no med det når hun sparker, men i natt måtte jeg snu meg et par ganger i senga for å prøve å få henne til å slutte [:)]

*liker også tråder*

Jeg har ikke kjent noen spark oppover ennå. Ho sparker faktisk fortsatt langt nede ved trusekanten. To ganger har jeg kjent henne på høyresiden av navelen. Og da har jeg kjent skikkelig spark. Virker som hun da klarer å sparke på utsiden av morkaken (har nemlig denne på fremsiden så den fungerer veldig godt som en støtpute[:)])

Back
Topp