Klikkings på stellebordet

Åååh jeg begynte å lure på om mini hadde fått adhd over natten :p er liksom ikke umulig at han skal ha det heller ettersom vi er mange i begge familiene som har en form for adhd diagnose :p
 
Vi har hevet ut stellebordet for lenge siden! Bæsjebleier skiftes ved at han står på gulvet med støtte fra meg, eller henger over armen min imens jeg tar den av. Tørker med dopapir og hiver det i do, og skyller han deretter enten i vasken, eller i dusjen i badekaret. Up and go og klær må kles på imens han sitter i fanget. Han makker seg til og med i fanget av og til, men da er han i det minste ren og tørr :D
 
På potte allerede? Imponerende

Ja, hun har liksom vært regelmessig med å bæsje hver morgen når hun våkner. Så da har jeg egentlig bare satt henne på potta da, og hun gjør sitt der omtrent hver eneste dag i snart 2 mnd tror jeg :joyful: hun er såå blid og fornøyd.

Potta er ved siden av do. Jeg går noen ganger på do samtidig, så om hun liksom har skjønt greia?:angelic: Håper det fortsetter :cat:
 
Bare kaos på stellebordet her... og tannpuss går til h......
 
Går fint foreløpig. Men må ofte finne nye ting hun kan holde på med. Og helst ikke bleieskift når hun er veldig trøtt. :p
 
No har vi gått over til bading nesten kvar dag...så mykje enklare å berre sleppe lille anakonda nedi badekaret og la han herje på, enn å prøve på noko kveldsstell på stellebordet. Dessuten er han jo stort sett innsausa i ymse størkna pålegg/graut/middag, greit å få bløytt opp..:rolleyes:
 
Blitt litt bedre her no :) må jobbe raskt
 
Back
Topp