Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Rett som det er "klikker" eller "knepper" det i magen, særlig på høyre side. Høres ut at om når man knekker ledd. Noen andre som hører slikt eller veit hva det kan være?
Det har skjedd her og noen ganger. Skikkelig rar lyd, som et slags knepp. Første gangen tenkte jeg at "nå går vannet!" Har ikke snøring på hva det er...
Jeg tror det er sånn min høres ut når han hikker. I går lå mannen min på brystet mitt og så begynte gutten å hikke, med de faste rytmiske hjertebankene sine! Men da kunne mannen HØRE de, som litt sånn smålig knittring
Det er ikke hikking her hvertfall. Kjenner godt hikkinga, men den lager ingen lyd. Kneppet er ganske høyt, type kan høres om man sitter i andre enden av sofaen - og så er det bare ett enkelt knepp, skjedd 5-6 ganger totalt hittil, kanskje... hvis jordmora di har noen ide om hva det er så må du gjerne oppdatere her, grohar81!