Klikketråd i helvete faen!!!!

Carro_suss

Glad i forumet
Nå er jeg så jæææævelig forbanna, sitter i en iskald og nedfroseen bil (fordi jeg glemte å kjøre inn i garasjen!!!!!) men ikke det jeg er forbanna for! Batteriet mitt er ødelagt!!!! Som faen. Og ringte for å bestille time forje uke, men de sa det trengte jeg ikke, for det var fort hjort!!! Skulle bare komme innom, kom innom i går, men neeeeida, var jo en syk der så da gikk det ikke! Skal jo reise dit i dag i stede, men gjett hvem for ørtende gang ikke får start på den jæææævla bilen??? Har en lader, og siden jeg er utålmodig har jeg alt prøvd tre ganger under lading å få start, for så å ha tømt batteriet å må starte på nytt!!!! Åååhhhh er så sint nåååååå!!!!! Sitter i kald bil å prøver å få tia til å gå mens bilen lader!!!!

Noen som kan gi starthjelp til deg?

Der kom de første hormonelle tårene å!!!! Faen så frustrert jeg er nå!!!! Klikk!!!!! Ringte de å de sa jeg skulle komme når jeg kunne!!! Klikker!!!

Uff... du kunne vel satt deg inn i varmen mens bilen ladet? uff det er så frustrerende når man er på vei ut og ting ikke fungerer som det skal! Håper du har kommet deg avgårde nå <3

Uff... du kunne vel satt deg inn i varmen mens bilen ladet? uff det er så frustrerende når man er på vei ut og ting ikke fungerer som det skal! Håper du har kommet deg avgårde nå <3
Satt meg inn etter tredje forsøk nå! Lot det stå 30 min på lading, som alltid har funka før, men neeeida!! Skal la det stå 45 min nå før jeg går ut, -17 grader ute så trur ikke det hjelper på batteriet:p ringte til og med forsikringa for å høre om jeg måtte betale for berging, 500 i egenandel, gadd ikke det, så får se nå om 15 min har alt holt på i 1,5 time!!!! Er så frustrert at jeg kunne gått løs med hammer på den dritt bilen!!!!:)

Sjønner deg godt! jeg blir også jævlig irritert om ting ikke fungerer som det skal!! Hvordan går d?

hvordan gikk det ?

Sjønner deg godt! jeg blir også jævlig irritert om ting ikke fungerer som det skal!! Hvordan går d?
Nei nå har jeg akkurat klart å roe ned kroppen med en bolle choko frokost:) fikk lillebroren til kjærestens kompis til å komme å hjelpe meg med start kabler, så nå er jeg ferdig med å bytte bil batteri ååååhh jeg har kjøpt fjernkontroll til garasjeporten, så er ganske fornøyd nå:) holdte på å legge meg å gi opp!! Men nå skal jeg legge meg på sofaen så blir det grandis til middag i dag da jeg syntes synn på meg selv:( :)

Nei nå har jeg akkurat klart å roe ned kroppen med en bolle choko frokost:) fikk lillebroren til kjærestens kompis til å komme å hjelpe meg med start kabler, så nå er jeg ferdig med å bytte bil batteri ååååhh jeg har kjøpt fjernkontroll til garasjeporten, så er ganske fornøyd nå:) holdte på å legge meg å gi opp!! Men nå skal jeg legge meg på sofaen så blir det grandis til middag i dag da jeg syntes synn på meg selv:( :)

Så bra det ordna seg! :) Jævla bildritt! hihi! kos deg på soffan! :D

Back
Topp