Klikket meg inn her...

Jeg syns det er flott. Håper flere følger etter slik at EU faller.
Var EU tilhenger før, men EU har truet hele Europas økonomiske sikkerhet ved å ta inn land som medlemmer som ikke oppnår alle punktene for å få medlemskap. Slik som f.eks Hellas.

Jeg mener de burde ha vært med videre, og det at de melder seg ut vil true stabiliteten og sikkerheten i Europa, samt gjøre økonomien mer sårbar i en allerede presset situasjon... Lov å mene noe selv om man ikke har satt seg inn i alt (hvem har det?), og full forståelse for at den lille i magen er hovedfokus hos deg nå :)

Hvorfor vil det true stabiliteten, fordi det blir mer adskilt? England er vel ikke tradisjonelt en utfordring, men det er kanskje viktig å ha dem med?

Jeg er helt på viddene! I går sa en kollega: "det blir spennende med England i morgen".
Og jeg svarte: "å, VM-kamp?" (Bryr meg ikke fotball, men akkurat det er ikke så pinlig som at jeg ikke hadde FÅTT MED MEG dette med England og EU!

Jeg tror ikke vi ser konsekvensene av dette før om en stund. Foreløpig har vel punda gått ned litt? Jeg vil gjerne lese meg opp før jeg mener noe bastant i hvert fall:)

Har fulgt med og skjønner argunentene for at de trakk seg ut godt ;) de er jo en stornasjon som ønsker å stå på egne ben. Konsekvenser blir det. Men det er det mange ting som kan skape... Vært mye styr med flere land innen eu de siste årene og dette har også hart konsekvenser for europa generelt.

Hvorfor vil det true stabiliteten, fordi det blir mer adskilt? England er vel ikke tradisjonelt en utfordring, men det er kanskje viktig å ha dem med?

Jeg er helt på viddene! I går sa en kollega: "det blir spennende med England i morgen".
Og jeg svarte: "å, VM-kamp?" (Bryr meg ikke fotball, men akkurat det er ikke så pinlig som at jeg ikke hadde FÅTT MED MEG dette med England og EU!

Haha, hadde også trodd det var fotball! Visste ikke at dette var et issue før jeg så idag at England vil ut av EU.

Back
Topp