Klikket meg inn her...

Queen B

Glad i forumet
Aprilbarna`15
... for å se hva folket mener på denne for Europa historiske og dramatiske dagen. Men her var det visst andre ting i fokus :p Ingen som bryr seg, eller er dere på andre mindre babyfokuserte fora i tillegg? Ikke vondt ment, bare undrer meg litt...

Tenker du da i forhold til England og EU?

Vel har ikke satt meg helt inn i det, men skjønner jo godt konsekvensene dette får for ganske mange, kanskje lettere å se siden jeg bor i et EU land (Sverige), så syns dette er veldig tragisk. Men skjønner fra kommentarfelt på Aftenposten og vg at mange ikke ser konsekvensene av det og har helt andre meninger enn meg.
Hjelper jo lite at Trump kommer med ganske idiotiske uttalelser også.

Klokken er bare 12, for tidlig å diskutere seriøs politikk. For meg iallefall. :)

Jeg bryr meg ikke!! Vet knapt hva som er opp og ned innen politikk. Har nok med å prøve å henge med politikken i Norge.
Ting blir som det blir uansett.

Eneste jeg vet er at alt går til H om Trump blir president, og det vil bevise hvor dumme folk er.

Vel har ikke satt meg helt inn i det, men skjønner jo godt konsekvensene dette får for ganske mange, kanskje lettere å se siden jeg bor i et EU land (Sverige), så syns dette er veldig tragisk. Men skjønner fra kommentarfelt på Aftenposten og vg at mange ikke ser konsekvensene av det og har helt andre meninger enn meg.
Helt enig med deg. Og sitter igjen med inntrykket av at mange ikke helt visste konsekvensene da de stemte for Brexit, men det blir jo litt antakelser fra min side..

Jeg bryr meg ikke!! Vet knapt hva som er opp og ned innen politikk. Har nok med å prøve å henge med politikken i Norge.
Ting blir som det blir uansett.
Der må jeg si meg uenig. Ting blir som det blir nettopp fordi folk som meg og deg engasjerer seg på ulikt nivå og på ulike måter :)

Enig :)

Huff, her føler jeg meg bare dum :(

Det eneste jeg er om dagen, er gravid!

Kan trådstarter fortelle kort om din mening rundt temaet?

Åja, da beklager jeg :) for meg så det ut som tråden handlet om hvorfor ingen diskuterer det og ikke selve saken i seg selv ;) Da misforsto jeg nok.
Du er velkommen til å diskutere det og i denne tråden, ja. Jeg lurer både på det og på hva folk synes om saken :) Og ingen grunn til å beklage :)

Huff, her føler jeg meg bare dum :(

Det eneste jeg er om dagen, er gravid!

Kan trådstarter fortelle kort om din mening rundt temaet?
Jeg mener de burde ha vært med videre, og det at de melder seg ut vil true stabiliteten og sikkerheten i Europa, samt gjøre økonomien mer sårbar i en allerede presset situasjon... Lov å mene noe selv om man ikke har satt seg inn i alt (hvem har det?), og full forståelse for at den lille i magen er hovedfokus hos deg nå :)

Back
Topp