Klikker snart jeg!

~Tintus~

Gift med forumet
Greit nok, vi bor i firemanns-bolig, og siden vi bor nede, så må jeg bare regne med at det kan være litt lyd fra hun som bor oppe. Men herregud for ei tramping. Vekker jo Hannah hele tiden. Har snakket med henne flere ganger, om at det må gå ann å ta litt hensyn, men neida, hun tramper like jævlig om klokken er 2 på dagen eller 2 om natten. Ikke i helsike om hun tar hensyn!! Har ikke bodd her så lenge, men leiligheten og stedet er helt perfekt for oss, men hun klarer å ødelegge og gjøre meg så irritert hver eneste kveld.

Måtte bare få ut litt aggresjon![:@][:@]

ååå det der er så j.. irriterende[:'(][:'(]

vi bor jo i lavblokk å de naboene over oss ett par i 40 årene bråker fanen meg mere enn en bhg[:'(]å de ser aldri på kl [:'(]

ORIGINAL: engle_mamma

arrrg så forbanna irriterende da[:@]

ta en kost og dunk opp til henne også?
eller hjelper kanskje ikke det? [:@]

Har dunket noen ganger, men det funker tydeligvis ikke.[:@] Gubben gikk opp og spurte henne om hun ikke kunne skaffe seg et par filt-tøfler, men neida, hun skulle absolutt gå barføtt. Tenkte da vi kjøpte at det var helt genialt at det var ei gammel dame som bodde oppe, (i forhold til en familie med flere barn...), for da ville det ikke være så mye bråk med tanke på lyd og slike ting. Så feil kunne jeg ta.

Fader, nå våkna Hannah igjen.[:@][:@][:@] (for 4. gang i kveld...[&o])

ORIGINAL: ~Maria~

Å so jævli irriterande!! Du fer kjøpe slik so dei he på filmen duplex! Når dei klappa so skur tvn å lysa sej av!Då tek ho nok hinte [:D][:D][:D]

Genialt![:D]

ORIGINAL: ~Jackpot~

sender deg bare n klem jeg[;)]vi har en jæv[;)]la elefant i stiletter over oss[:@][:@] høres hvertfall sånn ut, å bare venn deg til at dem ikke tar hensyn[:@] dem tenker KUN på seg selv[:'(]

Ja, jeg begynner å skjønne det...[:'(][&o]

Gud så irriterandes da[:@][:@] , at folk ikke kan ta litt hensyn.. 

Stakkars Hannah så blir vekt hele tiden.

ORIGINAL: ~Tintus~

sender deg bare n klem jeg[;)]vi har en jæv[;)]la elefant i stiletter over oss[:@][:@] høres hvertfall sånn ut, å bare venn deg til at dem ikke tar hensyn[:@] dem tenker KUN på seg selv[:'(]

Ja, jeg begynner å skjønne det...[:'(][&o]

jeg pleier å skrike høyt om hvor bråkete hun er når jeg er på altanen, å da er det faktisk stille en stund[:)] *knis*

man venner seg faktisk til mer og mer bråk etterhvert[;)]  å bråker dem for mye, be dem om å dempe seg, gjør dem ikke det så ringer du politiet, skjer det igjen så kan dem bli kicket fra borettslaget[:-] faktisk[>:]

Har snakket høyt på verandaen flere ganger og snakket direkte til henne. Men er jo ikke en dritt som hjelper.[>:] Det er ikke annet bråk enn konstant tramping. Kjerringa er sikkert 70 år, så kan ikke akkurat begynne å ringe politiet...[;)] Og de bryr seg selvfølgelig ikke om ei som ikke har evnen til å gå med annet enn hælen først... Vet ikke om noen jeg som går så mye som henne iløpet av en dag/kveld/natt. Tramper rundt nesten hele døgnet.

Vi bor ikke i borettslag.

Hevnen min er å røyke rett under det åpne stuevinduet hennes.[8D]

ORIGINAL: MammaenTilLillePrins

går de med sko inne da eller??

jeg hadde blitt gal!!

Hun går visst uten noenting på beina...

Ja, holder faktisk på å bli gal, og jeg har ikke bodd her lenger enn i ca 3 mnd...[:(]

Så kjett da... [:@] Undøvendig å trampe så mye at Hannah våkner... Vet hvordan det er å irritere seg over naboen... Bare her er hun nysgjerrig som f. Kan ikke gå ut døra en gang før hun er der... Er ca 40 år, men oppfører seg som ei på 70 [&:][&:] 

ORIGINAL: Bdancer

så irriterende!!! hadde samme problemet ang en unge som våknet pga nabobikkjer[:@]
send hannah bort en kveld og så banker du i taket og skrur på DRITHØY musikk med halvtimes intervaller hele natta[8D]

hun sjønner sikkert ikke at hun tramper... noen går på helene og skjønner ikke selv at de tramper. [&o]

Ja, har faktisk vurdert den hevnen der ja, men hva hjelper vel det hvis hun ikke skjønner at hun tramper... For det må være det som er problemet... hun sa at hun som eide leiligheten vår før, også hadde klaget på henne, men likevel så blir hun ikke bedre...[:@][8|]

Back
Topp