Klikker på

Håndballmamma

* Lykke *
Novemberskattene 2014 <3
Påskekyllingene 2020
Legekontoret som ikke kan skrive en skikkelig terminbekreftelse. På den jeg fikk står det:
Det bekreftes at ... er gravid i uke 26 med termin 22. Januar.

Den ble ikke godkjent av nav for det kommer ikke tydelig frem at den er skrevet etter uke 26+0 ...

Oj er nav så pirkete... Burde vært en sak mellom lege og nav om den ikke er god nok

Jeez.. forferdelig irriterende!
Hvor kjapt fikk du beskjed fra NAV om at det ikke var godkjent?

Oj.. leverte også søknad i dag med terminbekreftelse hvor det bare står den er datert 24.10.16 og bekrefer graviditet med termin 25.01.17.. må de spesifisere at den er skrevet i uke 27+1??

Oj.. leverte også søknad i dag med terminbekreftelse hvor det bare står den er datert 24.10.16 og bekrefer graviditet med termin 25.01.17.. må de spesifisere at den er skrevet i uke 27+1??
Samme her , står bare dato når skrevet og termin dato . Og det er jm som skrev . Da lurer på om blir avslag her og

Samme her , står bare dato når skrevet og termin dato . Og det er jm som skrev . Da lurer på om blir avslag her og

Sånn er det på min bekreftelse også. Står dato for når den er skrevet, samt termindato (og navnet mitt såklart). Er jeg vrang som tenker at da får bare NAV regne fram til hvor langt man var på vei da bekreftelsen ble skrevet..? :P

Det er jo akkurat det det står på min også.. når det står dato den er skrevet og når jeg har termin må det vel være bra nok?! Kjenner jeg blir superstressa nå.. har ikke akkurat vært så tidlig ute..

Sånn er det på min bekreftelse også. Står dato for når den er skrevet, samt termindato (og navnet mitt såklart). Er jeg vrang som tenker at da får bare NAV regne fram til hvor langt man var på vei da bekreftelsen ble skrevet..? :p
De burde vel det , må gjøre noe de og haha
Og tror hvis jm har fått flere tilbakemeldinger på det ville de sikkert startet å skrive uke også på bekreftelse. Kan hende saksbehandler er ny hehehehe Satser går greit :)

Står samme på min, bare når jeg har termin, og så er den datert. Nav må da kunne regne seg fram når den er datert?! Helt latterlig.

Ja jeg vet. Fikk beskjed om at søknad var mottatt men med beskjed om at terminbekreftelse ikke var spesifikk nokk så måtte ettersende en ny.. :/ irriterende ja. Kan skrive under på det ja

Ja jeg vet. Fikk beskjed om at søknad var mottatt men med beskjed om at terminbekreftelse ikke var spesifikk nokk så måtte ettersende en ny.. :/ irriterende ja. Kan skrive under på det ja
Har du ringt de og spurt dem direkte? Kan hende saksbehandleren har vært litt kjapp i avtrekkeren? :p

Back
Topp