Klikker på mannen

Katiee

Forelsket i forumet
Argh, minner mannen på oul i morgen tidlig, og han kan plutselig ikke og mener jeg aldri har gitt beskjed til ham. Herrejesus jeg fikk jo brevet før jul og har sikkert bevnt det 15 ganger og han sa tilogmed at 'jeg får vel bli med på det vel' da jeg leste opp berevet første gangen.
Føler han har vert en jævla egotripper så langt i dette svangerskapet og at jeg er alene om alt, og han avlaster/bidrar/støtter ikke på noen som helst måte.
Argh....
 
Vil du låne kjevle eller stekepanne?:smiley-angry007:gen045
Veldig dumt at det er sånn, har han ikke engang lyst å være med på oul da?
 
Å fy! Hadde blitt skikkelig sur om sambo hadde hatt en 'får vel bare bli med holdning '... Her teller jeg ned dagene til sambo så han kan bare glemme å ikke huske det haha
 
Jeg hadde blitt så sint.. uff.. vil han ikke være med da ?:/
 
Fant denne på nye innlegg

Her må mannemannen har beskjed ukentlig frem til det viktige og daglig siste uka. Svimete som få!

Men viktige ting han vet om, men ikke vet når ER spør han om innimellom.

Har vært noen "øh hei sjefen...." Telefoner her i løpet av to graviditeter :p
 
Håper han får ordnet seg, slik at han kan bli med! Det er jo en fantastisk opplevelse for pappaen også :)
 
Sånn er min mann og.
Så når jeg får innkalles til noe han skal være med på (eller det skjer noe i bhg). Så sier jeg "SKRIV I KALENDEREN NÅ"...så er det ingen som kan booke han til møte el.l. Det har hjulpet :)
 
Tenker at vi burde hatt en stor felleskalender i gangen eller kjøkkenet som vi kan fylle ut. Vi er såå dårlige på å huske hverandres avtaler og plutselig så skal den ene vekk uten at den andre har fått det med seg, så blir det diskusjon om hvem som har sagt hva osv.... Tenker at med 2 barn og aktiviteter på alle fronter som det nok blir i fremtiden kan det være greit å opparbeide gode rutiner på slik.
 
Tenker at vi burde hatt en stor felleskalender i gangen eller kjøkkenet som vi kan fylle ut. Vi er såå dårlige på å huske hverandres avtaler og plutselig så skal den ene vekk uten at den andre har fått det med seg, så blir det diskusjon om hvem som har sagt hva osv.... Tenker at med 2 barn og aktiviteter på alle fronter som det nok blir i fremtiden kan det være greit å opparbeide gode rutiner på slik.
Det har jeg også tenkt! Men han her er helt imot alt som kan minne om planlegging, kalender og notater. Så jeg må holde styr og huske å si fra om alt ...
 
Her er han interessert i oul. Han ville vite at det var noe der. Men alt annet interesserer ikke. Blir så oppgitt.
 
Tenker at vi burde hatt en stor felleskalender i gangen eller kjøkkenet som vi kan fylle ut. Vi er såå dårlige på å huske hverandres avtaler og plutselig så skal den ene vekk uten at den andre har fått det med seg, så blir det diskusjon om hvem som har sagt hva osv.... Tenker at med 2 barn og aktiviteter på alle fronter som det nok blir i fremtiden kan det være greit å opparbeide gode rutiner på slik.
Vi fikk en ny hverdag da vi delte kalender på mobilen med hverandre. Bruker google-kalendre, og da var det relativt enkelt å dele med hverandre. Og så legger vi inn ALT i kalenderen, med en gang. Klok av skade :rolleyes:

Håper mannen din fikk vært med, og at alt har gått bra på OUL :)
 
Vi fikk en ny hverdag da vi delte kalender på mobilen med hverandre. Bruker google-kalendre, og da var det relativt enkelt å dele med hverandre. Og så legger vi inn ALT i kalenderen, med en gang. Klok av skade :rolleyes:

Håper mannen din fikk vært med, og at alt har gått bra på OUL :)
Å, det høres helt herlig ut! Bruker google-kelenderen til ALT selv også, men mannen sverger til en gammeldags telefon ... dum-telefon, som jeg kaller det :p
 
Her er gubben utrolig dårlig på å huske ting ihvertfall datoer. Husker gjerne at jeg skal på f.eks oul men må minnes på dato og klokkeslett med jevne mellomrom. Med førstemann var han med på så og si alle kontroller siden han gikk arbeidsledig. Han synes det var greit å få litt info han også. Var i tillegg med på fødselsforberedende kurs selv om det nok var litt mer jaja får vel gå da hvis det er viktig for deg
 
Hjelper ofte å få det ut ja :D Håper han blir med deg.. :)
Skal dere vite kjønn? :)
 
Da har vi vert på ultralyd og gubben kom hesblesende akkuratt i tide til å bli med inn. Men vi må tilbake om 2 uker da lille lå så dumt til så hun fikk ikke målt alt og heller ikke sett kjønn. Men av det hun kunne se så alt bra ut.
 
Da har vi vert på ultralyd og gubben kom hesblesende akkuratt i tide til å bli med inn. Men vi må tilbake om 2 uker da lille lå så dumt til så hun fikk ikke målt alt og heller ikke sett kjønn. Men av det hun kunne se så alt bra ut.

Så bra at alt så fint ut :) Håper babyen viser seg bedre frem neste gang!
 
Back
Topp