Klikkelyder i magen

*Tessa*

Gift med forumet
Noen fler som hører det klikker i magen? Hva er dette tro?

Hikker babyen kanskje? Det gjorde jenta mi når jeg gikk gravid sist.. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det klikker i magen min og, lurer på om det kan være babyen som presser opp i tarmene og at det er de som lager den lyden. Husker det fra sist svangerskap og. Veldig rart hvertfall :-)

Det "klikker" her å.. Her er det en frk hikkup:)

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Hehe! Jeg tenkte å søke om det på google i stad, men så snedig at du hadde laget en tråd om det. Jeg hører også klikkelyd noen ganger i løpet av dagen; lyden høres ut sånn som den lyden du hører under vann når du hakker en stein mot en annen stein :P hehe.. Har også lurt på hva det kan være. Syns det er rart om det er hikkinga som.gjør det, for jeg har ikke hørt lyden under hikking tidligere i sv.skapet.

Har det samme her, og spurte jm om det. Men hun hadde ikke peiling og sa at det hadde de egentlig ikke funnet ut av :p Høres nesten ut som det knekker i ledd eller noe her!

Jeg har bare hørt det en gang i forbindelse med at han sparket :-)

jeg også.. spesielt når jeg skal sette meg ned på do,eller snur meg på do for å ta papir..skvetter av og til og tenker det er vannet som går..

Jordmor sa det var leddene til babyen som knekker når den beveger seg. Husker etter fødsel sist at det knakk mye når babyen sparket ;)

Back
Topp