Klikkelyder i magen

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Nå har jeg fått de merkelige klikkelydene i magen! Hørte det mye sist gang også. Og så vidt jeg husker fra den gang er det ingen lur forklaring på hva det er heller? Rare kroppen :)
 
Vet du, har tenkt på akuratt det samme. Hehe tenkte jeg skulle høre på nedte legetime lm hva det kan være. Merkelige greier.

gratulere med mlrsdagen forresten:-) :-)
 
Jeg har hørt at det kan være alt fra luftbobler som sprekker, til ledda til babyen. Hørte med JM sist, men ho ante ikke, men trodde ikke det var ledd som knakk i alle fall :) Hør med legen ja, kanskje han/ho vet!

Og gratulerer med morsdagen selv! :)
 
Lager det lyd? Føles ut som det klikker i magen min også, men jeg har tenkt at det er babyen som hikker. Det er altid på venstre side, nesten helt nede i lysken. Kan være ganske plansomt til tider.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har og mye det. Kommer i kombo med spark/bevegelse. Høres ut som ledd som knekker. Hadde sånn med første mann og..lurer på hva det kan være? :/ :)
 
Har også helt like "klikke" lyder i magen og venter en gutt nå om 3 uker. Rare greier xsmile9
 
Jordmora mi sa at det høyst sansynlig var ledd som knakk. Hørte/kjente det og i forbindelse med bevegelse, og mot slutten var det alltid helt nederst i magen. Nå hører/kjenner jeg ofte at det knekker i armene og skuldrene til baby, aakkurat samme lyd som i magen, så jeg er ikke i tvil om hva det var :)
 
Back
Topp