Klikkelyd fra hofta

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Når lillemann strekker ut beinet og drar det til seg igjen så
kommer det en klikkelyd fra hofta på venstre side.. Flere som har hørt en sånn lyd?
På en måte sånn lyd som kommer når man "knekker" ledd i fingrene[&:]

Er det normalt tror dere?
Legene som har undersøkt han har ikke sagt at det er noe galt med hoftene hans.

Sånn har lillegutten min i den ene armen...aner ikke hva det er, men det virker ikke som det gjør vondt for han....[8|]

ORIGINAL: anahen

Sånn har lillegutten min i den ene armen...aner ikke hva det er, men det virker ikke som det gjør vondt for han....[8|]

Hm..Det er vel kanskje normalt=) Ble bare redd for hofteproblemer et øyeblikk her[;)]
Jeg vet ikke om det gjør vondt for Mikkel, for han gråter jo uansett.. Og gjør bare den bevegelsen med beinet når han gråter.

ORIGINAL: Siljemor88

Hm..Det er vel kanskje normalt=) Ble bare redd for hofteproblemer et øyeblikk her[;)]
Jeg vet ikke om det gjør vondt for Mikkel, for han gråter jo uansett.. Og gjør bare den bevegelsen med beinet når han gråter.

Hm, kanskje det er noe der? At han har vondt der?

ORIGINAL: Siljemor88

Hm, kanskje det er noe der? At han har vondt der?

Blir så usikker.. Jeg får ringe helsestasjonen på mandag og høre med de. Kanskje de kan ta en ekstra sjekk av hoftene hans.

min har det... men han ligger i grenseland for putebandling på hoftene, men om det er derfor det knekker aner jeg ikke...

Her er det også gråting store deler av døgnet. Har bestilt time hos legen på tirsdag da det bare blir verre og verre.
Leiah har også en knekkelyd i ene skulderen, og tenkte jeg skulle nevne det hos legen.

Back
Topp