klikke/tikke lyd

mille91

Betatt av forumet
Lurer på om flere har opplevd en slags tikke lyd/eller som et klikk innefra magen nederst mot skrittet når baby beveger seg? Syns det er sykt ekkelt! Oppleve aldri det første svangerskap så dette et nytt for meg. Det er ikke vondt eller noe, bare veldig. .... rart?.
Akkurat som et klikk. .. ma hører lyden liksom. Kan også beskrives som om man sprekker en boble på bobleplast.. om noen forstår?? Bare lurer på hva det kan Være. . Har skjedd noen ganger den siste halvannen uka... kan legge til at jeg er I uke 37 nå;)

Jeg opplevde det ikke sist, men har opplevd det flere ganger denne gangen. Litt creepy for det var den lyden som kom når vannet gikk sist [emoji14] Så nå tror jeg vannet går hele tida :D

Oi! Creepy :-O det kommer når hu beveger seg mye, og det gjør hun veldig for tiden. Romsterer fælt.. og kjenner det skikkelig langt nedi der, og da kommer det liksom sånn klikk innimellom. Utrolig ubehagelig.. Får helt noia hver gang for jeg føler virkelig at noe skjer :-O

Den lyden hørte jeg veldig mye første del av svangerskapet, lite nå i tre trimester. Jeg opplevde at klikket var som når man "knekker" leddene på fingrene om du skjønner. Aner ikke hvorfor lyden kommer. Har lurt på det samme!

Hmm.. Ja jeg blir ikkenoe klokere på det:-p det er ikke en sånn knekke lyd, mer som et POP. Lurer sånn på hva det er.. og det skjer når hu er svært aktiv bare. Som nå... herlighet. Blir nesten redd for om vannet skl gå.. er IKKE forberedt på det akkurat nå. Håper det roer seg snart. . :-/

Hører det ofte, kjempe ekkelt... Skal bare være babyen som strekker seg, type sånn knekke opp fingrene ja :-)

Ja, min første hadde den knekkelyden da han bevegde seg og denne har også fått det nå i det siste. Fikk forklart sist gang at det var leddene til babyen som kunne "knekke" da han beveger seg :-P høred akkurat ut som mine knær hvis jeg setter meg ned på huk.

Back
Topp