Klikke/kneppelyd

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Noen av dere som har hørt denne lyden fra magen? Hørte det første gang i går kveld, sambo satt på siden av meg i sofaen å kikket ned på magen min, så tydelig han hørte det også. Nesten som når man tar i noe å får støt/strøm. Eller knepping/svak klikking. Skikkelig merkelig, hørte det igjen nå for 5 min siden.

Oi, så merkelig. Jeg har ikke opplevd noe lignende, bare forskjellige rumlelyder.
Kan det være at babyen hikker?

Oi, så merkelig. Jeg har ikke opplevd noe lignende, bare forskjellige rumlelyder.
Kan det være at babyen hikker?
Det tenkte jeg også, men tror ikke det er mulig? Kan være lydene kommer fra meg. Men begge gangene nå har de kommet når babyen har vært veldig aktiv.. Skikkelig merkelig :-P

Jeg veit ikke om det er mulig. Min samboer sier han har lest at han kan høre hjertelyden rundt uke 26-27, så hvis det stemmer skal det vel være mulig å høre hikking også? Eventuelt snorking? ;)

Jeg veit ikke om det er mulig. Min samboer sier han har lest at han kan høre hjertelyden rundt uke 26-27, så hvis det stemmer skal det vel være mulig å høre hikking også? Eventuelt snorking? ;)
Hehe kult og plutselig høre snorking da.. Men tror ikke det er det heller. Mest logiske må være hikking:-) får Google litt :)

Oi, så rart. Har jeg aldri opplevd :p Må si i fra hvis du finner ut hva det er da :p

Har ikke opplevd knepping, men mange andre følelser. Spennende tid for kroppen det her. Mye nytt :)

har ikke opplevd det selv, men har lest flere ganger om andre gravide som har spurt om denne kneppe-lyden du nevner.. :) men dette med å høre hikke / snorking..? det er da vel ikke fysisk mulig? :p storebror hadde hikka maange ganger til dagen hver dag når han lå i magen og jeg hørte aldri en lyd.. men kjente det som regelmessige sammentrekninger, som når vi selv hikker bare litt svakere :).. babyen puster jo ikke i magen, og jeg vil da tro at det er svært vanskelig å få laget noen lyd også.. :)

har ikke opplevd det selv, men har lest flere ganger om andre gravide som har spurt om denne kneppe-lyden du nevner.. :) men dette med å høre hikke / snorking..? det er da vel ikke fysisk mulig? :p storebror hadde hikka maange ganger til dagen hver dag når han lå i magen og jeg hørte aldri en lyd.. men kjente det som regelmessige sammentrekninger, som når vi selv hikker bare litt svakere :).. babyen puster jo ikke i magen, og jeg vil da tro at det er svært vanskelig å få laget noen lyd også.. :)
Jeg har ikke peiling :-P

Back
Topp