Klikka...

Lambi

Betatt av forumet
Jeg klikka i sta... på både mann og barn. uff.... Barnehagen var stengt i dag, så mannen sin tur å være hjemme. Kjøkkenet trengte en virkelig shinings, både gulv og benker. Så da tenkte jeg at det kan han gjøre mens jeg er på jobb. Haha... dumme meg! vi har jo playstation. Det endte med at jeg spurte forsiktig hvorfor kjøkkenet ikke var tatt. Jo det hadde jo han gjort. hmm... jeg så vel ikke en rein flekk noe sted på kjøkkenet. Jeg vaska og støvsugde hele huset i sinne, mens han ENDA sitter på playstation........................................ er det f... meg mulig??????? 
Tårene pressa på, men tror jeg klarte å skjule det :( 
Det var min utblåsing. 

Da hadde mannen i huset her fått høre det!!! Makan til oppførsel! Sender deg en klem og håper mannen din innser at han bør gjøre mer i huset! *Kjenner jeg blir provosert av å lese sånt, hormonella:)*

Med mitt humør om dagen, hadde jeg ikke klart å holde still om min mann hadde spilt playstation mens han var hjemme med ungen altså!!!

Her deles husarbeid, og i tillegg har vi vaskehjelp to ganger i mnd, DET anbefales og har stanset mang en irritasjon og krangel her i huset i alle fall

Jeg kan ikke huske at disse hormonene var så ille sist.. Detta er ille! Og ja, jeg har sagt fra om denna hæl... spillinga, men hjelper d?

Hadde det skjedd her hadde hele spille driten fått vinger! først husarbeid SÅ belønning! Det er min mening ;)

Hvorfor må du skjule det? La han få høre det !!!!

Æ skjønne godt at du klikka,d har sannelig æ å gjort :) Heldigvis så har vi itj playstation eller sånne spill,for gubben e itj interessert i sånt ;)

Back
Topp