Klikka for appen... igjen

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Flere som ikke kommer inn på appen? Den har logga meg ut og nå funker ikke innlogginga :arghh:

Jepp. Nå gidder jeg ikke mer. Sletter hele appen og driter i forumet :p skjer hele tiden og det blir aldri fiksa. Rage quit :D

Aldri brukt appen, holder med til nettsiden:happy:
Er konstant logget inn å aldri blitt logget ut automatisk, heller ikke problematisk å finne fram rundt på siden heller :)

Logger bare inn på nytt- skjer en sjelden gang bare!

Er d forskjell på brukervennlighet mellom ios og android?

Jada, i hele dag har den logget meg ut så fort jeg forlater appen, aldri skjedd før. Og hatt appen siden sent november...

Ikke første gangen dette skjer. Dårlig app! Får beskjed om at brukeren min ikke eksisterer. Kjedelig å logge inn på nettsiden, syns det er lettere med appen når den fungerer. Blir så frustrert når sånt ikke fungerer! Går det an å lage en mer ustabil app enn dette??

Får ikke logget inn da jeg visstnok ikke finnes mer :P Får heller ikke tilsendt nytt passord når jeg prøver det. Å bruke nettleser på mobil er uttolig uoversiktlig, så blir å se om app kommer opp å gå igjen. Er visst mange rundt om på forum som sliter med app i dag, også :(

Appen har holdt på å kaste meg ut flere ganger også i det siste..

Skjedde noe med appen i dag... det sto at jeg var logget inn, men fikk ikke skrive. Logget meg ut også inn igjen. Nå funker den.

Jeg får ikke logget inn med brukernavn, men med e-post fungerer det fint. Prøv det!

Hei!

Det er beklagelig at det har vært problemer med appen i helga, men IT er blitt informert og er på saken. Håper det ordner seg snart. :)

Back
Topp