Klikk i hormon verden.

Klomsis

Forelsket i forumet
MAI 2013
Det er bursdagen min i dag. Og ble invitert til å spise lunch til mamma. Er veldig kvalm å sliten så tenkte det var smart for å få i meg mat i dag. Måtte uansett til mamma for å låne bil til legetimen min i dag. Var så koselig på lunch men så dro jeg til legen. Det var fult på den vanlige parkeringen så parkerte på den øvre delen av parkeringsplassen. Har aldri vert nøt til å parkere der før. Var inne i 15 min for å få fornyet sykemeldingen min å da jeg kom ut står det en jævel av en parkeringsvakt å skriver bot. Viste seg at jeg måtte ha parkerings bevis fra legesenteret for å stå der. Tok bota satte meg i bilen å hyl griner wtf? klarer jo ikke å å stoppe å grine på 10 min heller. D kaller jeg en ekstrem hormon bombe. :-o
 
Men så syyyykt irriterende da. Grrr! Hadde også begynt å grine, gravid eller ei;)
 
Ja syyyyk irriterende. Hvertfall når bota var på 800 kr. Det var en sykt dyr tur til legen. :'(
Åå jeg hadde blitt så sur ja:/ da jeg var gravid sist begynte jeg å hylgrine da vi ble tatt i fartskontroll, var helt berettiget (mannen glemte seg altså, ikke med vilje) men så utrolig kjipe penger. Du får trøste deg med at det sikkert er flere som har gjort den feilen der:)
 
Off, det er hva man kan kalle en skikkelig møkka"start" på dagen!!! :mad: håper den ble bedre! Gratulerer med dagen :D
 
På bursdagen din! Fy fader.

Jeg har fått så innmari mange parkeringsbøter og fartsbøter at jeg har gitt opp å irritere meg. Sist gang var det fordi jeg hadde parkert på en plass utafor stripa litt ut på grusen, som tydeligvis ikke var en plass, det var "utenfor oppmerket felt".

Gratulerer med dagen :hug007
 
Hipphipphurra! :) gratulerer med dagen til deg! :)
 
Å nei, så kjedelig :(
Sender deg en god bursdagsklem ♡
 
Du e ikkje aleina om å være hormonell. Æ dtarta dagen menå gaule æ. Før æ har vært så dårlig i hælga at æ hadde ikkje sove, nåkka som ijænn betydde at æ ikkje va klar før jobb. Va 2t på arbeid før æ kapitulerte å dro heim. Bi heimedag i mårra å. Gaula seinar førdi æ glømte å fylle diesel på biln min før prisen steig. Aldri vært så her ille før.

Mem skikkeli synd me sånt på bursdagen sin. Gratulere me dagen, å håpe i mårra bi bedre.
 
Haha ja forresten gratulerer på etterskudd:D håper du fikk noe mer koselig senere på dagen!
 
Back
Topp