Hei! Er det flere som går på klexane igjennom svangerskapet? Hvordan synest dere det går å sette sprøytene? Jeg synest det er ganske kjipt mannen setter når han er hjemme da, men siden han jobber offshore blir det et par uker på egenhånd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tatt klexane i flere omganger (en gang pga beinbrudd og gips) og jeg syntes jeg merker så fort sprøytespisser bare er borti huden om det vil gjøre vondt å sette den der eller ikke, så jeg pleier å kjenne flere steder og finne et sted det ikke gjør vondt. Det er jo ulikt hvor mye nerver man har i huden på sånne større hudområder. Jeg bruker kanskje 5-10 sekunder ekstra på å finne en «egnet plass» og må desinfisere litt mer hud, men for min del har det vært verdt det, for da syntes jeg ikke sprøytene gjør vondt i det hele tatt, og sånn sett fordelen med å sette selv.Hei! Er det flere som går på klexane igjennom svangerskapet? Hvordan synest dere det går å sette sprøytene? Jeg synest det er ganske kjipt mannen setter når han er hjemme da, men siden han jobber offshore blir det et par uker på egenhånd
Jeg har tatt klexane i flere omganger (en gang pga beinbrudd og gips) og jeg syntes jeg merker så fort sprøytespisser bare er borti huden om det vil gjøre vondt å sette den der eller ikke, så jeg pleier å kjenne flere steder og finne et sted det ikke gjør vondt. Det er jo ulikt hvor mye nerver man har i huden på sånne større hudområder. Jeg bruker kanskje 5-10 sekunder ekstra på å finne en «egnet plass» og må desinfisere litt mer hud, men for min del har det vært verdt det, for da syntes jeg ikke sprøytene gjør vondt i det hele tatt, og sånn sett fordelen med å sette selv.
Jeg har hatt fullstendig sprøyteskrekk før, og har klart å overkomme det. Tok for lang tid og mye energi å grue seg til hver sprøyte etterhvert.
Imponerende! Min måtte gå ut når jeg skulle sette mine. Ble uvel bare av å tenke på at jeg skulle sette en sprøyte i samme rom som han. Kjente jeg ble stående litt alene i det, sikkert derfor jeg også bare måtte mobilisere mot til å få det gjort.Ja! Akkurat slik er det for meg og! Supermerkelig mannen har også sprøyteskrekk, men han greier faktisk å sette disse på meg
Haha ja, det er jo absolutt praktisk å kunne altsåImponerende! Min måtte gå ut når jeg skulle sette mine. Ble uvel bare av å tenke på at jeg skulle sette en sprøyte i samme rom som han. Kjente jeg ble stående litt alene i det, sikkert derfor jeg også bare måtte mobilisere mot til å få det gjort.
En gang hadde jeg moden folikkel tidligere enn forventet og måtte hente og- og sette ovitrelle i bilen for å rekke EL før helg. Da var jeg veldig glad jeg hadde erfaring med å stikke meg selv