Klexane! Erfaringer ?

.Anonym.

Glad i forumet
Har hatt innsett idag og skal prøve klexane denne gange for å se om det kan hjelpe.
Trodde de bare ga det til dei som har spontanaborter? Andre som har brukt klexane etter innsett? Og hvorfor brukte du det?

Er det mye bivirkninger med klexane?

Jeg fikk fra uke 7, men det var pga overstimulering. Ingen bivirkninger annet enn at det svir når den settes, og man kan bli blå der den settes.

Har brukt Fragmin, men er jo samme greia:) Jeg fikk det for å forbedre blodgjennomstrøm til livmor. Mye medisiner og sånn på meg kan gjøre blidet litt tjukt, og det er ikke bra når man vil ha implantering:) Ingen bivirkninger.

Har brukt Fragmin, men er jo samme greia:) Jeg fikk det for å forbedre blodgjennomstrøm til livmor. Mye medisiner og sånn på meg kan gjøre blidet litt tjukt, og det er ikke bra når man vil ha implantering:) Ingen bivirkninger.
Aha:) gjør der noe om jeg har klexane 1-2 timer senere enn jeg skal? Kun idag ...

Med all medisin står det somregel at man skal ta det så fort man kommer på det etter den tiden man pleier å ta det, men at man ikke skal ta dobbel dose for glemt dose :) nå har jeg ikke selv brukt klexane, men tenker det sikkert gjelder den også... de har ikke sagt noe om det på klinikken da?

Aha:) gjør der noe om jeg har klexane 1-2 timer senere enn jeg skal? Kun idag ...
Jeg har glemt å ta den en kveld. Går fint det:) Men beste er jo seff å ta den når man skal :)) 2 timer gjør ingenting :D

Jeg brukte Klexane på ett av mine seks innsett. Har endometriose og klexanen gir tynnere blod, som fører til bedre blodgjennomstrømning i livmoren. Jeg har aldri hatt abort. Resultatet av dette forsøket er ei nydelig tulle på straks 11 mnd, håper klexanen gir deg like bra resultat :)

Har hatt innsett idag og skal prøve klexane denne gange for å se om det kan hjelpe.
Trodde de bare ga det til dei som har spontanaborter? Andre som har brukt klexane etter innsett? Og hvorfor brukte du det?

Er det mye bivirkninger med klexane?

Jeg sto på det fordi jeg hadde masse blodpropper i morkaka med første som førte til morkakesvikt og veldig lite barn .

Ingen bivirkninger bortsett fra allergisk redaksjon på fragmin så gikk over til klexane

Back
Topp