klesvasking

pocahontas1

Elsker forumet
Vasker dere klærne deres seperat fra de små sine?
Og om dere gjør det, når skal dere vaske sammen igjen?

Jeg vaska 50 og 56 separat første gangen, bare fordi jeg syns det var koselig egentlig, å ta ut BARE babytøy fra maskinen [:)] etter det har vi vaska klærne våre sammen [;)]

Vasker noen av mine klær sammen med hans, men ikke arbeidstøyet til pappan liksom[:D] Vaska han separat de første mnd bare. Kan vel ikke ha noe å si? Han spiser jo på klærne våre stadig, sleiker på gulvet osv[8D]

Sammen ja.. Hadde jeg sortert alt etter mitt og hannes OG farger hadde det jo blitt 100maskiner [&:]
vasker allerede 1-2 maskiner hver dag [&o]

Som nevnt, str 50 og 56 ble vasket alene, men nå grytes alt sammen med våres så lenge det er samme vaskeinstruksjoner. Har det gått skikkelig gale så skylles klærne først og slenges sammen med undertøyet vårt. [8D]

ORIGINAL: drun

Vasker noen av mine klær sammen med hans, men ikke arbeidstøyet til pappan liksom[:D] Vaska han separat de første mnd bare. Kan vel ikke ha noe å si? Han spiser jo på klærne våre stadig, sleiker på gulvet osv[8D]

Her også! Både vasking og sleiking.

Haha. Jeg er visst litt treig der. Har vaska alt seperat... farga og hvitt, 40 grader og 60 grader...
Meen nå kan jeg spare meg noen vasker, ja[:D][:D][:D]

ORIGINAL: lnie

Alltid vasket alt sammen.

Sign!

Her og[:)]

Vaskar alt saman.

ORIGINAL: Pastell

Her og[:)]

Og her

Vasker stort sett separat. Men det er fordi jeg vil ha Ariel vaskepulver på mine klær, også bruker jeg neutral på barna sine. Men jeg har meeer enn nok barneklær til flere fulle maskiner, så da kan jeg jo like gjerne gjøre det sånn og [:)]

ORIGINAL: Bella_Blid

Som nevnt, str 50 og 56 ble vasket alene, men nå grytes alt sammen med våres så lenge det er samme vaskeinstruksjoner. Har det gått skikkelig gale så skylles klærne først og slenges sammen med undertøyet vårt. [8D]

Stemmer på en prikk det [8D]

Vasker det separat[:)] Bruker nautral vaskemiddel på hans klær, så da må vi nesten det.. Kan ikke bruke det vaskemiddelet på alle klærne, for det blir litt dyrt[;)]

Her vasker vi det stort sett sammen. Det er jo noe som skiller seg ut, men det er av andre årsaker enn at det er hans klær - ull, silke og sånt no vaskes jo for seg uansett. Hvis det er er avføringsklin vaskes det også for seg, men det har også noe med at jeg ikke er så glad i kokvasken, så den blir kun brukt ved de anledningene. Vasker håndklær og slikt på 60 grader.

Back
Topp