klesvask...

KristinLouise

Gift med forumet
æsj.. husarbeid...

må legge sammen tørre klær og henge opp våte..

men deretter drar julian og jeg til byen for å handle julegaver til venninnene mine! [:D]

Har en omgang i tørketrommelen og en i vaskemaskinen, har kjørt en omgang i oppvaskmaskinen, pumpet 150ml og ryddet pittelitt i stue og gang.
Om bare junior kunne klare seg uten mamma 5 minutter i slengen kunne jeg VIRKELIG få gjort noe - men har allikevel gjort mer husarbeid enn siste uka omtrent! [:D]

satt på oppvaskmaskin og ryddet ut av den,vasket to maskiner med klær,ene vaska er i trommelen,støvsuga hele leiligheten,vaska forstua og gangen og tørket støv der,redd opp senga...ja det var el det jeg gadd å gjøre i dag...må lage middag da[:D]

ORIGINAL: Beatrice

satt på oppvaskmaskin og ryddet ut av den,vasket to maskiner med klær,ene vaska er i trommelen,støvsuga hele leiligheten,vaska forstua og gangen og tørket støv der,redd opp senga...ja det var el det jeg gadd å gjøre i dag...må lage middag da[:D]

ååå sheit... du er flink as!!!!!!!!!!

ORIGINAL: KristinLouise

ORIGINAL: Beatrice

ååå sheit... du er flink as!!!!!!!!!!

glimter til innimellom

Back
Topp