Klesvask

1zzyMarena

Elsker forumet
Marsboere 2020
Hei dere med to barn eller mere:

Får dere noen sinne kontroll på klesvasken igjen? :hilarious:

Greit nok minsten er 3,5mnd og gulpebaby, og derfor generer ekstra klesvask, men jeg tror jeg må ta med meg skitne kle på ferie og lage provisorisk vaskerom på hurtigruta :smiley-chores011
 
3 barn her. Og blir vel kanskje ajour når de har flyttet hjemmefra....
 
To barn, og får kontroll. Men den varer en dag, så løper det løpsk igjen, føler jeg :hilarious: enda verre denne perioden de skal ha nytt tøy i bhg hver dag :shy:
 
Vi har to barn, og har alltid noen skittenklær i kurvene. Jeg vasker 1-2 maskiner hver dag. Jeg liker for eksempel å vaske treningstøy og svømmetøy samme dag som vi har trent/svømt.
 
Hei dere med to barn eller mere:

Får dere noen sinne kontroll på klesvasken igjen? :hilarious:

Greit nok minsten er 3,5mnd og gulpebaby, og derfor generer ekstra klesvask, men jeg tror jeg må ta med meg skitne kle på ferie og lage provisorisk vaskerom på hurtigruta :smiley-chores011

Ja den uka barna er hos far. Første dag hos meg og korga er full igjen:hilarious::laughing002 Barna er 8 og 10 år:)
 
3 barn og har kontroll på klesvask. Vasker 1-2 maskiner i uka. Er det kun snakk om sand (barn som elsker sandkasse) så tar jeg ofte klærne på 15 min kortprogram.
 
To barn, og får kontroll. Men den varer en dag, så løper det løpsk igjen, føler jeg :hilarious: enda verre denne perioden de skal ha nytt tøy i bhg hver dag :shy:
Ja det er sikkert den jeg føler på nå. At eldste må ha nytt tøy hver dag i tillegg til baby som må byttes på 3 ganger til dagen.
 
3 barn og har kontroll på klesvask. Vasker 1-2 maskiner i uka. Er det kun snakk om sand (barn som elsker sandkasse) så tar jeg ofte klærne på 15 min kortprogram.
Det gjør jeg kun med yttertøy. Dvs spyler det likegjerne i dusjen og. Annet tøy blir så grått om det ikke blir ordentlig vaska synes jeg.
 
Vi har to barn, og har alltid noen skittenklær i kurvene. Jeg vasker 1-2 maskiner hver dag. Jeg liker for eksempel å vaske treningstøy og svømmetøy samme dag som vi har trent/svømt.
Ja, sånt type tøy blir så muggent om det får ligge. Så det er første pri.
 
Ja, null problem nå faktisk. Er unnagjort på en vask og to egentlig :p Men skal sies at jeg er alene med to barn og har de 50/50. Så klesvasken er fort gjort nå om dagene. Fått ny maskin også som tar 10 kg :D Veldig fornøyd :D
 
Ja, null problem nå faktisk. Er unnagjort på en vask og to egentlig :p Men skal sies at jeg er alene med to barn og har de 50/50. Så klesvasken er fort gjort nå om dagene. Fått ny maskin også som tar 10 kg :D Veldig fornøyd :D
Hehe, juks å ikke vaske for de anenhver uke :angelic:
 
Haha, her er det likt. Aktiv 5-åring som kommer hjem fra barnehagen med jord og sand langt oppetter ørene, og vi kan sjeldent legge klærne i skapet igjen - ikke en fisefin frøken for å si det slik. :laughing002 Og gulpebaby, som innimellom må skiftes på ørtogførti ganger, om vi glemmer smekke.
Vi vasker en maskin pr dag - MINST! Å det er fortsatt klær igjen i kurvene (har to, en på badet og en på vaskerommet). Det blir vel bedre når de flytter ut?? :smiley-ashamed004
 
Vi vasker alle klærne og få timer etterpå er den full igjen... Blæh
 
Det gjør jeg kun med yttertøy. Dvs spyler det likegjerne i dusjen og. Annet tøy blir så grått om det ikke blir ordentlig vaska synes jeg.

yttertøy spyler jeg også i dusjen. Har ikke erfart at annet tøy blir grått hvis de får en runde på kortprogram.
 
3 barn og har kontroll på klesvask. Vasker 1-2 maskiner i uka. Er det kun snakk om sand (barn som elsker sandkasse) så tar jeg ofte klærne på 15 min kortprogram.
Vi fikk beskjed at tøyet helst skal vaskes på 60grader grunnet fare for smitte :shy:
 
Back
Topp