Klestips til gravidkropp

*englefjes*

Forumet er livet
Hadde glemt hvor mye jeg misliker å ha gravidkropp [:'(]
Synes sånne gravidbukser med store "magebelter" er ekle og vanlige bukser får jeg ikke kneppet igjen,eventuelt så strammer de.
Liker ikke vide klær og kan ikke gå i kjole nå som det begynner å bli kaldt heller.
Noen tips?

jeg hadde liten mage så jeg kjøpte bukser på store damer avd jeg.. [8D] er ikke glad i det magebeltet jeg heller.. men ellers så ble det joggebukser som var under magen og laaange topper fra hm og lindex.. [8D]

Tights og tunika?

Er jo ikke så mange alternativer igjen, da..hehe[8D][;)] Men hva med tights og tunika? Det er jo både fint OG behagelig[:D]

Tights og Tunika [:)]

ORIGINAL: *pilutta*

Er jo ikke så mange alternativer igjen, da..hehe[8D][;)] Men hva med tights og tunika? Det er jo både fint OG behagelig[:D]

Haha,jeg vet.
Derfor trives jeg best hjemme iført hipster og singlet [:)]
Skal man kjøpe en litt stor tights da? Hvis ikke strammer vel den også?

Jeg går mye i vanlige tights (klarer ikke de som går over magen) og tunika/kjoler. jeg har funnet masse masse fine tettsittende knekorte kjoler på den ungdomsavd på HM. Altså enfarga så det er ikke 14iss nei. De blir som lange singletter ettersom magen er der, så har jeg hettegenser eller en tunika over. Kjempegodt å ha på + at det faktisk er veldig fint! [:)][;)]

ORIGINAL: Markmusa

Jeg går mye i vanlige tights (klarer ikke de som går over magen) og tunika/kjoler. jeg har funnet masse masse fine tettsittende knekorte kjoler på den ungdomsavd på HM. Altså enfarga så det er ikke 14iss nei. De blir som lange singletter ettersom magen er der, så har jeg hettegenser eller en tunika over. Kjempegodt å ha på + at det faktisk er veldig fint! [:)][;)]

Da skal jeg titte der. Takk for tips [:)][:)]

thights  og  tettsittende genser?  eller tunika om du ikke liker å ha ting såå tettsittende på

Mammatights![;)] De er som vanlig tights bare at de strammer ikke på magen.

ORIGINAL: Krøsamaia

Mammatights![;)] De er som vanlig tights bare at de strammer ikke på magen.

Hvor har de det?

Back
Topp