Klesstil

Når jeg først bryr meg om hva jeg har på meg, så pleier jeg å gå for en blanding mellom rockabilly, rock og 50's ish :P

Tja.. liker ettersittende avslappede men pene klær på meg selv. Viktig for meg at jeg ser feminin ut. :-p
Søtt jentete rosa på dattera vår (1 år) og røffe gutteklær til de to guttene våre :happy:

I permisjon: alt mulig så lenge det er behagelig og enkelt å amme i.

Ellers: pent.

Babyen: Alt mulig så lenge det er lett å bevege seg i det.

Jeg har en veldig avslappet stil, bukse , genser og joggesko:P
Sønnen på 14 har en stil med hint av skater. Chinos, college gensere og caps:)
Dattera på 10 har vel en ganske mørk stil, mye svart og grått. Jeggings og genser/skjorte:)
Sønnen på 8 mnd kjører joggis fra a-å:P

Jeg kjører avslappet og behagelig på hele gjengen :p
Jeg går stort sett i litt løs bukse, vid t skjorte og jogge sko.
Jenta på 4,5 går i joggebukse/tights og genser. Og hun er lik mammaen, liker ikke trange/inntil sittende bukser.
Minste på 8 mnd går i body og joggebukse. Klær som er lett å bevege seg i :)

Tja, nå mens jeg er gravid går jeg for behagelige løstsittende klær, mammajeans og genser eller lang topp, thights og cardigan. Til vanlig har jeg en casual stil med jeans, skjorter/bluser eller strikkede overdeler med innslag av stort sett blonder, er vell en slags avslappet men romantisk/boho stil. Skoa jeg bruker er ankelboots året rundt, høye støvletter,ballerina/sandaler og sneakers i skinn [emoji7] Fargene gjenspeiler stilen også, liker best dus rosa/fersken, beige, grå og militærgrønn. Guttungene på 3 og snart 2 år kjører joggebukser og tøffe gutteklær [emoji41] jeans tar de bare av seg for de klarer ikke leke i dem [emoji23]

Går stort sett fint kledd. Litt finere dongeri og topper.
I fest blir det mer 50talls og rockabilly.
Hjemme i pysjbukse når jeg er litt lat [emoji14]
Eldste går mest i stramme bukser, men løse jumprer. Smileys på er enda mer topp.

Minste går i det meste, men helst farge :) My little pony, Frost, Minnie er kult med løs dongeri til :)

Går med jeggings, ammetoop og skjorte eller genser over [emoji4] nå som det har vært kaldt har jeg hatt fleece eller ulljakke over der. Men går og i joggebukser. Det er jo så behagelig [emoji4]

Eldste går selvfølgelig med kjoler hun med genser og tights. Lillegutt har body og bukse. Type joggebukse for det er behagelig eller selebukse [emoji4]

I den grad jeg har noe stil er det jeans og blomstrete bluser/gensere det helst går i. Snuppa på to går i myke klær i alle varianter :-P

Liker enkle klær på meg selv i hverdagen, skinny jeans og tight topp i nøytral farge, kler sønnen min i de fargene jeg selv liker, men kjøper ingen spesiell stil, blir klær som er behagelige å gå i og enkle å ta av på :)

Casual. Går mest i jeans og enkle topper. Lite vits i å kle seg så altfor fint på jobben min, jobber med olje og grisete kjemikalier som eg ikkje har spesielt lyst til å få på klede som eg er glad i. 3åringen går i ull&flece mandag+fredag, og frost-klede i helgene. Svigermor har kjøpt alt av Frost frå HM, så må nesten bruke det [emoji14] hadde håpa på ein i litt meir rocka stil på ho.. Lillebror liker eg å kle opp i bestefarsgensere, skjorter og baggy jeans [emoji14] litt tøff stil :)

Avslappet, manneavdeling..
Oftest i jeggings og stor skjorte fra herreavd på cubus. Eller hettegensere i en størrelse eller to for stor.

Tights går også bra, spesielt til hettegensere..
Kan også fint gå i pysj, heldrakt, kosegensere eller så, på dager jeg ikke skal noe viktig.

Dattera går egentlig relativt likt kledd som meg, sånn sett. Stilmessig.

Back
Topp