Klesstørrelse

Browneye

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Hvilke klesstørrelse bruker de små?

Min er født 12.jan og bruker str 68. Noen bodyer i 74 også! Søsteren vokste sykt fort og har alltid ligget langt foran på klesstørrelse.
Spent på om han her vil gjøre det samme...

Tutta bruker både 62 og 68. Kommer ann på hvilket merke det er :) Men straks blir det nok 68 fulltid :P

Vi bruker 74. Er noen av de mer elastiske bodyene (som de fra name it) som enda passer, men bare skiftet alle klærne når vi først gjorde det.

Min bruker str 62-68. Blir 6mnd på tirsdag (siden han hadde det litt travelt og ble født 13.des istedet for 21.jan).[emoji12]

Født 15.01 og bruker nå str 74. Kan fint bruke 68 i bukser, er ryggen han er lang i [emoji28]

Her bruker han 68 og 74. I bukser bruker han stort sett 68, har til og med noen i 62 som passer fremdeles. Han er ganske kort i beina, og lang i overkroppen og rund og god rundt magen! [emoji23]

62 passer enda men enkelte plagg er vanskelig å få på. Brukt 68 mest etter 50/56 pga mest klær i den str. Hun var 62,5 forrige kontroll, så skal teknisk sett være ferdig med 62

I buksa bruker 68 og noe kan 74, virker ikke som hun er lang i beina men 68 er allerede begynner å bli kort og stramt. Body 62, ganske smal overkropp... Tror hun får helt min kropp, liten oppe og sååå forma nede hahahaha

5mnd i morgen og bruker mest 56 i bodyer, 62 i bukser og sparkedresser [emoji5] Hun er vel ca 62 lang tipper jeg, men kort i overkroppen, begynte med 62 i bukser allerede mens 50 i Body passa [emoji28]

Vi bruker 68/74 nå
Født 12. Jan.
Nettoop kastet ut alt av 62 (polaren opyret har passet lenger en resten)

Han bruker 62 i bukser og 62 og 68 i body. Han er 66 cm, så ganske lang, men han er slank :p

Back
Topp